BRÆTZ med powerlåt til alle jenter der ute!

Brætz er jentegruppen vi alle har savnet! For unge jente og gutter er dette en ren fest med godteri og glitter! De voksne dras også rett tilbake til ungdommen med 2000-tallets beste sound, PÅ NORSK! I mangel på jenter i festmusikken er dette noe vi endelig får servert med blikkfangende glittermasker og ekte girlpower! Dans jenter, dans dans!

Brætz har allerede rukket å etablere en fanbase, og med en rekke hits som slippes gjennom sommeren 2024 har Girly, Sporty og Sassy kommet for å bli.

I låten “Hat Meg” tar Brætz jentene oss med inn i festmusikken med ekte jentastemning! Låten er også en intro til hva BRÆTZ-universet kommer til å tilby fremover. Låten oppsummerer følelsen av å komme seg ut av et situationship, et svært relaterbart tema som mange vil kjenne seg igjen i. Men med en herlig feelgood-energi og fengende melodi, snur «Hat Meg» noe litt trist om til noe som får deg til ville danse.  Med innslag glitterstrøssel fra 2000s eurodance på toppen, får du med denne låten en umiddelbar god følelse og glede i deg! «Hat Meg» går ut til alle jenter og gutter som liker å danse og synge!

Hør "Hat Meg" her

"Hat Meg" går ut til alle jenter og gutter som liker å danse og synge! Og så klart litt ekstra til alle jenter der ute!

“100 jenter på din snap, men det er meg du sjekker location til på map”

Om oss

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, Alessandra, Ramón, Olivia Rodrigo, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Marstein, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Taylor Swift, The Rolling Stones m.fl.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Universal Music Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Popsensasjonen Dagny annonserer at hun slipper albumet «ELLE» 7. juni27.5.2024 20:46:00 CEST | Pressemelding

Dagny annonserer i dag at hun slipper albumet «ELLE» den 7. juni. «ELLE» er den etterlengtede oppfølgeren til debutalbumet "Strangers / Lovers" fra 2020. "ELLE" vil inneholde de utgitte singlene "Strawberry Dream", "Heartbreak In The Making", "Same Again (For Love)" og "Ray-Bans", samt fire helt nye later. Det nye prosjektet følger opp hennes utsolgte europaturné fra april i år, med konserter på bl.a. London O2 Academy, og hennes utsolgte konsert med 10,000 fans i Oslo Spektrum i november 2023. I sommer står Dagny på scenen på 20 festivaler rundt om i Europa, på OverOslo, Jugendfest, Rakettnatt og Festningen for å nevne noen i Norge, og hun varmer opp for Jess Glynne i juni. På «ELLE», har Dagny samarbeidet med låtskrivere som Nick Hahn (Rita Ora, Sigrid), Mozella (Miley Cyrus, Rihanna), Oliver Lundström (Carly Rae Jepsen), Cato Sundberg and Kent Sundberg og Maria Hazell (Mabel, ALMA). Instagram: @dagnymusic TikTok: @dagnymusic Twitter: @dagnymusic Facebook: /dagnymusic

Ny musikk fra Astrid S, Nelly Furtado, Imagine Dragons, Alessandra, Jeremy Zucker samt album fra Vince Staples24.5.2024 10:07:09 CEST | Pressemelding

Astrid S slipper albumet Joyride – ute i dag! Alessandra slipper befriende dancelåt - “Supposed To Be”! ZadeKing lanserer ny feelgood musikk for å spre glede og optimisme i sommervarmen Daniel Owen slipper sin mest personlige låt hittil – “Ukjente refleksjoner” Ida Sofie slipper låt og konkurrerer om ekslusiv plass på årets VG lista show Grammy-vinner og superstjerne Nelly Furtado er i dag ute med ny musikk sammen med Tove Lo og SG Lewis. "Love Bites" er skrevet av Furtado sammen med Lo og SG Lewis, og produsert av sistnevnte.“I felt called back to music from the DJ community. DJs were remixing my songs at concerts, clubs, and on social media, and I realized how much people like to dance and escape to my music. It’s the healthiest vice you can have, and I love the opportunity to write music that lets people escape more than anything” - Nelly Furtado. I dag slapp Imagine Dragons den nye låten “Nice To Meet You”. Låten blir å finne på deres nye album LOOM som er ute 28. juni. LOOM slippe