Universal Music Norge

BRÆTZ med powerlåt til alle jenter der ute!

2.5.2024 11:08:37 CEST | Universal Music Norge | Pressemelding

Del

Brætz er jentegruppen vi alle har savnet! For unge jente og gutter er dette en ren fest med godteri og glitter! De voksne dras også rett tilbake til ungdommen med 2000-tallets beste sound, PÅ NORSK! I mangel på jenter i festmusikken er dette noe vi endelig får servert med blikkfangende glittermasker og ekte girlpower! Dans jenter, dans dans!  

Brætz har allerede rukket å etablere en fanbase, og med en rekke hits som slippes gjennom sommeren 2024 har Girly, Sporty og Sassy kommet for å bli.

I låten “Hat Meg” tar Brætz jentene oss med inn i festmusikken med ekte jentastemning! Låten er også en intro til hva BRÆTZ-universet kommer til å tilby fremover. Låten oppsummerer følelsen av å komme seg ut av et situationship, et svært relaterbart tema som mange vil kjenne seg igjen i. Men med en herlig feelgood-energi og fengende melodi, snur «Hat Meg» noe litt trist om til noe som får deg til ville danse.  Med innslag glitterstrøssel fra 2000s eurodance på toppen, får du med denne låten en umiddelbar god følelse og glede i deg! «Hat Meg» går ut til alle jenter og gutter som liker å danse og synge! 

Hør "Hat Meg" her

"Hat Meg" går ut til alle jenter og gutter som liker å danse og synge! Og så klart litt ekstra til alle jenter der ute!  

“100 jenter på din snap, men det er meg du sjekker location til på map”

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Universal Music
Last ned bilde

Lenker

Om oss

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, Alessandra, Ramón, Olivia Rodrigo, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Marstein, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Taylor Swift, The Rolling Stones m.fl.

Følg pressemeldinger fra Universal Music Norge

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Universal Music Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Universal Music Norge

Malik slipper «VAKRESTE PÅ BYN»19.6.2026 12:05:00 CEST | Pressemelding

Etter flere sterke utgivelser, blant annet «TIL DEG» med Arif og «PENGER» med Blackie, er Malik tilbake med singelen «VAKRESTE PÅ BYN» 19. juni. Den catchy og energiske låten er skrevet og produsert i Danmark, sammen med Marius Lauridsen, Freyy og Nikolaj Pellegrini. Selv beskriver Malik låten som «en homage til alle vakre mennesker» - laget for at folk kan ha det gøy, danse og slippe seg løs. «VAKRESTE PÅ BYN» er Malik sin POV av en ideell kveld på byen, fra start til slutt. Hør låten HER! Med sin karakteristiske flow og direkte formidling viser Malik en mer leken side av seg selv, samtidig som han fortsetter å bygge videre på uttrykket som har gjort ham til en spennende ny stemme i norsk hiphop. Se opp for flere låter fra stjerneskuddet over sommeren. Mer om Malik: Malik er en norsk artist fra Bergen, med røtter fra Zanzibar og Yemen. Han har på kort tid markert seg som en tydelig og kompromissløs stemme i norsk hiphop, med låtskriving som speiler identitet, tilhørighet og egne erfar

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye