Olav Haraldseid AS kjøper EGN Norge AS – Forsterker lokalt engasjement med global støtte

Olav Haraldseid AS har kjøpt EGN Norge AS, et ledende nettverk for bedriftsledere. Oppkjøpet har til hensikt å styrke EGN Norges posisjon i markedet, samtidig som det sikrer kontinuitet i deres verdifulle tilknytning til det globale nettverket i EGN og Vistage Worldwide Inc.

Forbedrede tilbud og tjenester

Kjøpet åpner for forbedringer i hvordan EGN Norge kan tjene sine medlemmer. Med sterkere lokale røtter og en enda mer tilpasset tilnærming, vil medlemmene oppleve økt relevans i nettverksmøter, arrangementer og ressurser, alt mens de fortsatt nyter godt av tilgangen til et verdensomspennende nettverk av ledere og kompetanse.

En vinn-vinn for alle parter

For Olav Haraldseid AS representerer oppkjøpet en unik mulighet til å ytterligere innlemme et solid kompetent nettverk og styrke sin posisjon som en nøkkelspiller i det norske næringslivet. For EGN Norge betyr det en mulighet til å tilby sine medlemmer en enda mer skreddersydd og relevant tjeneste.

– Jeg er glad for å få EGN inn i Olav Haraldseid AS. Dette er et strategisk riktig steg for oss, og vi ser frem til å jobbe tett med teamet for å tilby enda større verdi til det norske næringslivet, sier administrerende direktør Olav Haraldseid.

– EGN Norges medlemmer kan se frem til en sømløs overgang og forbedrede tjenester som vil hjelpe dem å vokse og utvikle seg i tråd med både lokale og globale trender. Vi er forpliktet til å støtte dem gjennom denne overgangsperioden og utover.

Følg pressemeldinger fra Olav Haraldseid AS

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Olav Haraldseid AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Olav Haraldseid AS