Havila Shipping ASA: Årsrapport 2023

Styret i Havila Shipping ASA har i dag godkjent regnskap og årsrapport for
2023 for konsern og morselskap.

Resultatregnskap og balanser er i samsvar med foreløpig regnskap offentliggjort 27. februar 2024.

Kontakter:
Administrerende direktør Njål Sævik, +47 909 35 722
Finansdirektør Arne Johan Dale, +47 909 87 706

Vedlegg

Hvis du vil se dette innholdet fra www.globenewswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.
Hvis du vil se dette innholdet fra ml-eu.globenewswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeldinger fra GlobeNewswire by notified

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra GlobeNewswire by notified på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra GlobeNewswire by notified

Reporting of transactions made by members of the Board of Directors or Executive Management or their Closely Associated Persons21.5.2024 09:51:01 CEST | Press release

Pursuant to the Market Abuse Regulation, article 19, Svitzer Group A/S, CVR-no. 44 79 14 47, (“Svitzer Group” or the “Company”) hereby notifies receipt of information of the following transactions made by members of the Board of Directors or Executive Management in Svitzer Group or their closely associated persons in Svitzer Group’s shares admitted to trading and official listing on Nasdaq Copenhagen A/S. About Svitzer Svitzer is a leading, global towage and marine services provider. The core business is to assist large seaborne vessels in manoeuvring in and out of ports and terminals to berth and unberth. With more than 450 vessels, Svitzer’s services play a crucial role as part of critical port infrastructure. Svitzer was founded in 1833 and serves approximately 2,000 customers in more than 140 ports and 40 terminals across 37 countries. Read more on www.svitzer.com. For further information, please contact: Anders Crillesen Global Head of Communications E: anders.crillesen@svitzer.co

MT Højgaard Holding A/S: MT Højgaard Danmark skal bidrage til udbygning af elnettet i Vestdanmark21.5.2024 09:44:45 CEST | pressemeddelelse