RESULTAT AF AKTIETILBAGEKØB

Selskabet meddelte i selskabsmeddelelse 14/2024, at man havde besluttet at iværksætte et aktietilbagekøb på køb af maksimalt DKK 5.000.000 i perioden 25 marts – 26 april 2024, begge dage inklusive.

Følgende transaktioner er foretaget i perioden 25-27 marts 2024.

Dato:Tid:Kurs:Antal:DKK:
26.03.202416:04:183,141.0003.140,00
27.03.202409:18:073,149.17628.812,64
27.03.202409:36:243,1650.000158.000,00
I alt i denne periode60.176189.952,64
I alt i dette program60.176189.952,64

Selskabet ejer pr. dags dato totalt 6.599.077 egne aktier svarende til 12,32 % af selskabets aktiekapital. Det samlede antal aktier i virksomheden er i alt 53.566.497 aktier, inklusive egne aktier.

Kontakt:
Evt. spørgsmål til denne meddelelse kan rettes til CEO Michael Hove på 28126609 eller mail mh@sca-inv-group.dk

Vedhæftet fil

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Reporting of transactions made by members of the Board of Directors or Executive Management or their Closely Associated Persons21.5.2024 09:51:01 CEST | Press release