Gennemførsel af auktion - Totalkredit A/S

Til        Nasdaq Copenhagen

Gennemførsel af auktion

Nykredit gennemfører en auktion i morgen tirsdag den 26. marts 2024 via Bloombergs auktionssystem AUPD.

Auktionen afholdes med spot valør den 2. april 2024, og der handles med to decimaler på auktionen. Bud afgives i form af mængde og kurs. Bud over skæringskursen vil blive tildelt den fulde mængde, og for bud på skæringskursen kan der blive tale om pro rata-tildeling.

Følgende SDO-obligation udbydes således:

ISIN:Obligation:Valuta:Udbud:
DK000954403-3Cita 3M NYK 32H SDO oktober 2025 ITDKK800 mio.
  • Kl. 09.00: Auktion åbner for bud.
  • Kl. 10.30: Auktion lukker for bud.
  • Kl. 10.35: Seneste tildelingstidspunkt.

Spørgsmål vedrørende auktionen kan rettes til Nykredit Realkredit A/S, Funding Trading, Christian Mauritzen på tlf. 44 55 10 14 eller Lars Mossing Madsen på tlf. 44 55 11 66.

Øvrige spørgsmål kan rettes til Kommunikation på telefon 44 55 14 50.

Vedhæftet fil

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

CONDITIONS FOR SALE OF RIKSBANK CERTIFICATES21.5.2024 09:30:00 CEST | Press release