REMA 1000 er billigst igjen

Nettavisen har sjekket påskekurven og den billigste handelen gjør du hos REMA 1000 – Vi er kompromissløse på pris, og kunden skal være trygg på at de alltid får den billigste handlekurven hos oss, over hele landet og gjennom hele året, og derfor selvfølgelig også på påskekurven sier Line Aarnes, Kategori- og innkjøpsdirektør i REMA 1000.

REMA 1000 - billigste påskehandelen
REMA 1000 gir deg den billigste påskehandleturen REMA 1000

I årets påskekurv har Nettavisen handlet alle de kjente og kjære påskefavorittene, alt fra rundstykker og pålegg til påskefrokosten, til marsipan og chips til påskekosen. REMA 1000 vant testen med årets desidert største margin - hele 185 kr billigere enn pristestens dyreste handlekurv.

- REMA 1000 skal være billigst i landet på dagligvarer, og derfor var vi først ute med å kutte prisen på en rekke relevante påskevarer med 25% eller mer, sier Line Aarnes, Kategori- og innkjøpsdirektør i REMA 1000

REMA 1000 - billigste påskehandelen
REMA 1000 gir deg den billigste påskehandleturen

Om oss