Coca-Cola Creations: Feirer K-Pop med «limited edition»
Coca-Cola lanserer nå sitt nyeste produkt fra selskapets kreative Creations-univers: «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Den nye smaken feirer K-Pop-bølgen og alle dens fans, og blir tilgjengelig i et svært begrenset opplag.
Coca-Cola lanserer nå «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Nyheten springer ut fra selskapets kreative plattform Creations, og kommer i et svært begrenset opplag.
Lanseringen markeres med en rekke opplevelser som feirer K-Pop-bølgen og alle dens fans, blant annet ved å gi dem mulighet til å møte K-Pop-artister både digitalt og i det virkelige liv.
– Denne nyheten feirer et av de mest lidenskapelige fansamfunnene i verden gjennom gode opplevelser for K-Pop-fans, også her i Norge, sier Tonje Haugen, markedsdirektør for Coca-Cola Norge.
– Opplevelsen starter selvfølgelig med den nye smaken, Coca-Cola Zero Sugar krydret med et fruktig hint av K-Pop. Deretter følger blant annet muligheten til å vinne en tur til Sør-Korea for en episk konsertopplevelse, og en KI-drevet reise der fans kan tilpasse sin egen versjon av en musikkvideo, fortsetter Haugen.
Gjennom Coca-Cola-appen kan fansen lage sin egen versjon av musikkvideoen til K-Pop-låta «Like Magic». Ved hjelp av KI kan de legge inn sin egen stemme, navn og ansikt i ulike deler av videoen, og slik pryde skjermen sammen med sine idoler. Resultatet kan de laste ned, og dele med venner og andre fans.
Som del av kampanjen vil Coca-Cola Creations være vert for K-Wave-konserten <Inkigayo> 2. juni. Norske fans kan vinne reise for to til denne konserten i Coca-Cola-appen.
Coca-Cola® K-Wave Zero Sugar blir tilgjengelig i utvalgte butikker i løpet av februar.
Om Coca-Cola Creations®
Gjennom Coca-Cola® Creations-plattformen er det skapt nye smaker, design og uventede opplevelser i skjæringsfeltet musikk, mote og teknologi. Med ny teknologi, samarbeid med kunstnere og designere, og ved å skape opplevelser på tvers av digitale og fysiske verdener, tilfører Coca-Cola® Creations den ikoniske Coca-Cola®-merkevaren nye kreative og kulturelle uttrykk. For mer informasjon om Coca-Cola® Creations, vennligst besøk www.coca-cola.com/creations.
Den globale kampanjen for Coca-Cola K-Wave Zero Sugar er utviklet av Forpeople, Virtue, WPP Open X/Ogilvy PR og EssenceMediaCom.
Nøkkelord
Kontakter
Inger Marie F. IngdahlKommunikasjonsdirektørCoca-Cola Norge
Merkevarer, produkter og kampanjer
Bilder
Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Juletraileren skal Norge rundt – her stopper den14.11.2024 09:54:20 CET | Pressemelding
Det har blitt en populær førjulstradisjon at den ikoniske juletraileren besøker tettsteder og byer landet rundt. Om ikke lenge starter årets rundtur, her finner du stoppestedene.
Emma Steinbakken skal holde sin første julekonsert – på hemmelig sted11.11.2024 08:30:00 CET | Pressemelding
Emma Steinbakken forteller nå om et eksklusivt samarbeid med det verdenskjente musikkonseptet Coke Studio her i Norge. Resultatet blir hennes første julekonsert noensinne. Sted er foreløpig hemmelig
Ny kampanje fra Coca-Cola – tar utgangspunkt i norsk fredagsfavoritt2.10.2024 13:49:54 CEST | Pressemelding
Få elsker sin taco så høyt som oss nordmenn. Dette har Coca-Cola merket seg. Selskapet lanserer nå en ny kampanje – spesielt utviklet for Norge og Norden – der fredagstacoen står i fokus. «Where there are tacos, there’s Coca-Cola», sier selskapet selv.
Ny sjef for Coca-Cola Europacific Partners i Norge4.9.2024 10:26:26 CEST | Pressemelding
Per Olav Loftskjær er ny administrerende direktør for Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) i Norge. Per Olav overtar etter belgiske Carl Lescroart, som tar over lederrollen for CCEP i Belgia.
Femti år med tekst under korken23.7.2024 08:51:41 CEST | Pressemelding
Visste du at de små tekstene under korkene på glassflaskene til Coca-Cola kalles «gorker»? Nå fyller de femti år, og selskapet inviterer nordmenn til å foreslå nye tekster til undersiden av korkene.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom