Coca-Cola Creations: Feirer K-Pop med «limited edition»
Coca-Cola lanserer nå sitt nyeste produkt fra selskapets kreative Creations-univers: «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Den nye smaken feirer K-Pop-bølgen og alle dens fans, og blir tilgjengelig i et svært begrenset opplag.

Coca-Cola lanserer nå «Coca-Cola K-Wave Zero Sugar». Nyheten springer ut fra selskapets kreative plattform Creations, og kommer i et svært begrenset opplag.
Lanseringen markeres med en rekke opplevelser som feirer K-Pop-bølgen og alle dens fans, blant annet ved å gi dem mulighet til å møte K-Pop-artister både digitalt og i det virkelige liv.
– Denne nyheten feirer et av de mest lidenskapelige fansamfunnene i verden gjennom gode opplevelser for K-Pop-fans, også her i Norge, sier Tonje Haugen, markedsdirektør for Coca-Cola Norge.
– Opplevelsen starter selvfølgelig med den nye smaken, Coca-Cola Zero Sugar krydret med et fruktig hint av K-Pop. Deretter følger blant annet muligheten til å vinne en tur til Sør-Korea for en episk konsertopplevelse, og en KI-drevet reise der fans kan tilpasse sin egen versjon av en musikkvideo, fortsetter Haugen.
Gjennom Coca-Cola-appen kan fansen lage sin egen versjon av musikkvideoen til K-Pop-låta «Like Magic». Ved hjelp av KI kan de legge inn sin egen stemme, navn og ansikt i ulike deler av videoen, og slik pryde skjermen sammen med sine idoler. Resultatet kan de laste ned, og dele med venner og andre fans.
Som del av kampanjen vil Coca-Cola Creations være vert for K-Wave-konserten <Inkigayo> 2. juni. Norske fans kan vinne reise for to til denne konserten i Coca-Cola-appen.
Coca-Cola® K-Wave Zero Sugar blir tilgjengelig i utvalgte butikker i løpet av februar.
Om Coca-Cola Creations®
Gjennom Coca-Cola® Creations-plattformen er det skapt nye smaker, design og uventede opplevelser i skjæringsfeltet musikk, mote og teknologi. Med ny teknologi, samarbeid med kunstnere og designere, og ved å skape opplevelser på tvers av digitale og fysiske verdener, tilfører Coca-Cola® Creations den ikoniske Coca-Cola®-merkevaren nye kreative og kulturelle uttrykk. For mer informasjon om Coca-Cola® Creations, vennligst besøk www.coca-cola.com/creations.
Den globale kampanjen for Coca-Cola K-Wave Zero Sugar er utviklet av Forpeople, Virtue, WPP Open X/Ogilvy PR og EssenceMediaCom.
Nøkkelord
Kontakter
Inger Marie F. IngdahlKommunikasjonsdirektørCoca-Cola Norge
Merkevarer, produkter og kampanjer
Bilder
Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Valgt ut av internasjonal sportsdrikk: Skiskytter Ingrid Landmark Tandrevold blir Powerade-ambassadør for Milano Cortina 20269.10.2025 09:33:02 CEST | Pressemelding
Skiskytter Ingrid Landmark Tandrevold blir Powerade-ambassadør. Gjennom samarbeidet vil publikum få innblikk i hennes oppkjøring mot de olympiske og paralympiske vinterleker i Milano Cortina 2026. «Håper at innblikk i min hverdag kan inspirere andre til å pushe sine egne grenser», sier Tandrevold.
Treningsklassikeren i ny variant: Nå kommer Powerade med kirsebærsmak15.9.2025 12:21:57 CEST | Pressemelding
Powerade er en klassiker for treningsglade nordmenn. Nå kommer den i en ny variant her i Norge: Powerade Cherry.
Nå er disse tilbake – med navnet ditt i stedet for den kjente logoen14.4.2025 08:48:02 CEST | Pressemelding
Heter du Jonas, Emma eller Ahmet? Nå finner du snart navnet ditt der den ikoniske Coca-Cola-logoen vanligvis er plassert. Og du er ikke alene: 250 norske navn overtar logoplassen på flasker og bokser når Coca-Cola igjen oppfordrer til å «Share a Coke».
Coca-Cola etterlyser norske ideer18.3.2025 09:46:47 CET | Pressemelding
Coca-Cola Europacific Partners søker samarbeid med selskaper og forskningsmiljøer som bidrar til økt bærekraft for både Coca-Cola selv, og bransjen for øvrig. Nå ser de også etter norske partnere.
Ny kampanje: Coca-Cola lyser opp det norske vintermørket17.2.2025 09:52:17 CET | Pressemelding
Coca-Cola hyller nordmenns holdning til det norske vintermørket i sin nye kampanje. «Der andre ser mørke, ser nordmenn muligheter», sier selskapet selv. Kampanjen fokuserer på fellesskap, og innebærer blant annet en musikalsk vinteropplevelse, utendørs lystunnel og selvlysende Coca-Cola-bokser.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom