Paramount

Se Champions League-kampen gratis på Pluto TV: Vipers Kristiansand tar imot Ikast i EHF Champions League

Vipers Kristiansand, det ledende norske kvinnelige håndballaget, møter Herning-Ikast Haandbold i en svært spennende kamp i EHF Champions League. Etter en imponerende seier mot Ferencvarosi TC med 27-35 på bortebane forrige uke, er Vipers Kristiansand i strålende form og er klare til å møte et av Danmarks sterkeste håndballag.

Ikast ligger for øyeblikket på 3. plass i gruppespillet, knappe 4 poeng foran Vipers, så her kan alt skje! Med seier i de fire siste Champions League-kampene sine, har Vipers vist styrke og sammenheng i spillet sitt. Her ligger alt an til et hett oppgjør mellom to av Nordens sterkeste lag, som begge ønsker å styrke sin posisjon i en knallsterk gruppe.

Kampdetaljer:

Vipers Kristiansand - Herning-Ikast Haandbold:

Dato og tid: Lørdag 17. februar, kl. 17.45.

Vipers Kristiansand har imponert både fans og kritikere med sitt sterke spill og vilje til å vinne, og på lørdag får jentene mulighet til å sanke poeng på hjemmebane i Kristiansand.

Håndballentusiaster kan følge kampen direkte og gratis på Pluto TV Sport-kanalen. Uansett om du ser via appen, nettleseren på www.pluto.tv, eller direkte på din smart-TV, vil du få førsteklasses dekning av denne spennende kampen.

Om Pluto TV

Pluto TV, et Paramount-selskap, er en ledende gratis strømmetjeneste som leverer hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler on-demand til et globalt publikum. Den Emmy-prisbelønte ® tjenesten kuraterer et mangfoldig utvalg av kanaler, i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper, og tilbyr et bredt utvalg av sjangre, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, innhold for barn og mye mer. Pluto TV kan enkelt nås og strømmes på tvers av mobil-, nett- og tilkoblede TV-enheter. Pluto TV har hovedkontor i Los Angeles, og kanalens voksende internasjonale fotavtrykk strekker seg over fire kontinenter og over 35 markeder.

Om HANDBALL-KANALEN.TV

Handball-Kanalen.TV, opprettet og administrert av Infront Lab (Infronts avdeling for sportsteknologi og innovasjon), lar fans se alle EHF Champions League- og EHF European League-kamper live og on-demand over hele Norden. Handball-Kanalen.TV ble lansert sommeren 2023 og gir alle deltakende klubber i regionen fordelene ved å ha dedikerte kanaler på plattformen som fungerer som et knutepunkt for faninteraksjon og, viktigst av alt, lar fansen få se favorittlagene sine deres på pay-per-view-basis.

Handball-Kanalen.TV er fortsatt det eneste stedet hvor du kan se alle kampene i Machineseeker, EHF Champions League Men, EHF Champions League Women samt EHF European Leagues (Men & Women) live og on-demand.

Følg pressemeldinger fra Paramount

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Paramount på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Paramount

Se Barcelonas Graham Hansen og Syrstad Engen i El Clásico – gratis på Pluto TV22.3.2024 14:08:18 CET | Pressemelding

Vi minner om at nordmenn kan se Real Madrid mot Barcelona i Spanias gjeveste fotballoppgjør, El Clásico, søndag 24. mars kl. 17.50 – gratis på «DAZN Women's Football Channel» på Pluto TV. I spillerstallen til Barcelona finner vi også blant annet de norske stjernespillerne, Caroline Graham Hansen og Ingrid Syrstad Engen som gjør denne kampen ekstra spennende for fotball-ivrige nordmenn! Om Pluto TV Pluto TV, et Paramount-selskap, er en ledende gratis strømmetjeneste som leverer hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler on-demand til et globalt publikum. Den Emmy-prisbelønte ® tjenesten kuraterer et mangfoldig utvalg av kanaler, i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper, og tilbyr et bredt utvalg av sjangre, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, innhold for barn og mye mer. Pluto TV kan enkelt nås og strømmes på tvers av mobil-, nett- og tilkoblede TV-enheter. Pluto TV har hovedkontor i Los Angeles, og kanalens voksende internasjo