Nyåpning av Byggtorget Hurdal

Byggevarehuset i Hurdal har blitt en del av Byggtorget-kjeden. Den nyoppussede butikken har fått både ny profil og utvidet sortiment.

Fra venstre: Byggtorgets kjededirektør, Morten Furseth, daglig leder Henriette B. Rognlien og ordfører Paul Johan Moltzau. Foto: Byggtorget

- Vi er veldig glade for å bli medlem av en byggevarekjede som jobber for å ivareta det lokale kjøpmannskapet. Lokalene våre har blitt pusset opp, og vi tilbyr et bredere sortiment. Vi har også fått nye flotte utstillinger som våre kunder garantert kommer til å like. Vår nye butikk ivaretar både proff- og privatkundene våre på en optimal måte, sier daglig leder Henriette B. Rognlien.

Byggtorget Hurdal er på ca. 1800 kvadratmeter, inkludert utelager. De seks ansatte har lang fartstid innen byggevare.

- Byggtorget er veldig fornøyde med å ønske gjengen på Hurdal velkommen til oss. Anlegget og butikken har fått et fantastisk løft, og dette er et varehus vi virkelig kan være stolte av. Det, kombinert med holdningen og fagkunnskapen til de som jobber her, gjør meg sikker på at dette blir en suksess. Hurdal ligger godt plassert for å levere til store deler av det sentrale Østlandet, og markedet kommer til å merke at det er en ny slagkraft i denne delen av landet vårt, sier Byggtorgets kjededirektør, Morten Furseth.

Under nyåpningen 8. februar kom ordfører Paul Johan Moltzau og sagde over planken som blir gjort ved åpninger av nye Byggtorget-varehus. Det ble servert kake og kaffe til alle i butikken.

- Vi gratulerer med fornyet butikk, flotte utstillinger og utvidet sortiment, skriver Hurdal kommune på Facebook.

Byggtorget Hurdal ligger i Vestsidevegen og er sentralt plassert i en region som er i stor vekst. Varesortimentet er blant annet jernvare, maling, verktøy, gulv, garderobe og trelast. Byggtorget Hurdal er en videreføring av Flaen Byggmarked med over 40 års historie fra byggevaresalg i Hurdal.

Les mer om Byggtorget Hurdal her

Ordføreren Paul Johan Moltzau fikk gleden av å åpne butikken ved å sage over en planke.
Bedriftsutvikler i Byggtorget, Dag Magne Støland, kjededirektør i Byggtorget, Morten Furseth, og prosjektleder Lars Ole Aanstad fra Mestergruppen.
Daglig leder, Henriette B. Rognlien, holdt en tale under nyåpningen.
Fasaden til Byggtorget Hurdal.
Det ble servert kake og kaffe på åpningsfesten.
Det var mange som kom på nyåpningen.

Om oss

Mestergruppen er et ledende bolig- og byggevarekonsern som består av mange kjente merkevarenavn.

Byggeriet | Byggtorget | Blink Hus
Fargerike | Farveringen | Kulør | Mal Proff