Lise Lørup Bartosek ny Partner i Boston Consulting Group

Lørup har «gått gradene» i BCG, fra starten som Associate i 2016 til opprykket til Partner fra 1. januar 2024.

Lise Lørup Bartosek, Partner i Boston Consulting Group (BCG)
Lise Lørup Bartosek, Partner i Boston Consulting Group (BCG) Guro Beitohaugen/BCG

- Vi er veldig glade for og stolte over at Lise blir en del av vår partnergruppe, sier Odd Arne Sjåtil, Managing Partner ved BCGs Oslokontor.

- Lise er en høyt verdsatt kollega, og jeg ser frem mot at hun nå trer inn i partnergruppen og aktivt kan bidra til å sette retning for BCG fremover.

Lørup har en mastergrad i Biomedicial and Mechanical Engineering fra Imperial College i London, samt en doktorgrad i Digital helse fra University of Oxford, med fokus på utvikling og bruk av digitale verktøy, data og kunstig intelligens i helsesektoren. Hennes primære fagfelter er i tillegg til helsesektoren innen forbrukervarer og handel.

- Det er veldig spennende å tre inn som partner i BCG. Som del av et ledende miljø, ser jeg frem til å bidra i videreutviklingen av selskapet sammen med gode kolleger, sier Lørup.

- Ny teknologi, klima og bærekraft og makroøkonomiske skifter skaper nye muligheter, utfordringer og krav til næringslivet. Det er utrolig spennende – og ikke minst givende - å få være med å støtte selskapene med å utvikle deres strategi og prioriteringer for å møte disse endringene.

Opprykket trådde i kraft 1. januar 2024.

Lise Lørup Bartosek, Partner i Boston Consulting Group (BCG)
Odd Arne Sjåtil,  kontorsjef i Boston Consulting Group Norge.
Odd Arne Sjåtil, kontorsjef i Boston Consulting Group Norge.