Paramount

Se Paradise Hotel gratis på Pluto TV!

Få om noen reality-serier har skapt engasjement blant norske seere gjennom så mange år som Paradise Hotel. Den nye sesongen er spekket med intriger, drama og romanser. Nytt av i år er at man også kan se Paradise Hotel helt gratis på Pluto TV.

Paradise Hotel har i en årrekke vært trekkplasteret til Viaplay og TV3 i Norge. Årets sesong ledes av av Andreas «Tix» Haukeland, og dronningen av Paradise Hotel, Triana Iglesias. Til sammen 17 deltagere, noen kjente og andre helt nye ansikter, må spille spillet og de kjemper om premiepotten på 500.000 kroner. Nytt for årets sesong er at du kan følge hele serien på Pluto TV – uten å betale.

– Det er gledelig at vi kan tilby alle fans av Paradise Hotel å se realityserien helt gratis via appen, nettleseren på www.pluto.tv, eller direkte på din smart-TV. Vi slipper én ny episode av Paradise Hotel fra kl. 22 hver mandag, tirsdag og onsdag, sier Jesper Dahl, General Manager for Pluto TV i sentral- og nord-Europa.

Paradise Hotel hadde premiere forrige uke, og i til sammen 10 uker kan seerne følge deltagerne i luksusriøse omgivelser i Mexico. De første episodene er blitt svært godt mottatt av fansen, og spenningen og intrigene vil holde seg på toppnivå helt til siste slutt.

Årets deltagere er: Helin Moe, Lotte Reinholdtsen, Bendik Hay Rognes, Fannar Thor Heiduson, Amalie Therese Augustyniak Lund, Sondre Bøhler Skulbørstad, Mario Marcelino Riera, Aurora Hellerud Gude, Emelie Åsa Kristina Markusdotter Bergström, Johannes Magnussen, Karl Weihe, Maryann Noor Risbøl, Ferdinand Rygh, Naomi Aretha-Sue Oseki, Martine Sjøhaug, Erlend Storvig og Dina Cumurija.

Nye episoder av Paradise Hotel kan ses gratis «on demand» på Pluto TV fra kl. 22 på mandager tirsdager og onsdager.

Pluto TV, et Paramount-selskap, er en ledende gratis strømmetjenestejeneste, og leverer hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler ”on demand” til et globalt publikum på 80 millioner månedlige aktive brukere. Den Emmy-vinnende® tjenesten setter sammen et mangfoldig utvalg av kanaler i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper og tilbyr et bredt utvalg av sjangre, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, barneinnhold og mye mer.

Pluto TV kan enkelt nås og streames på mobil, nett og enheter koblet til TV. Med hovedkontor i Los Angeles, strekker Pluto TVs voksende internasjonale tilstedeværelse seg over tre kontinenter og mer enn 35 markeder.