Paramount

Se Champions League-kampen gratis på Pluto TV: Vipers Kristiansand og MKS Zaglebie Lubin møtes til storoppgjør

Pluto TV, den ledende leverandøren av førsteklasses gratis håndballunderholdning, fortsetter å gi fansen det de vil ha. Etter den imponerende seieren mot Team Esbjerg, er Vipers Kristiansand klare for nok en adrenalinfylt kamp i EHF Champions League for kvinner, denne gangen mot det polske laget MKS Zaglebie Lubin.

Etter å ha dominert på banen med en spektakulær 37-32 seier mot Team Esbjerg, bretter Vipers nå opp ermene for å møte sin neste utfordrer. MKS Zaglebie Lubin, for tiden på en solid 3. plass i gruppen, er ikke noe lett bytte. Dette blir en kamp der begge lagene vil kjempe med alt de har for å sikre seg viktige poeng i det prestisjefylte gruppespillet.

Kampdetaljer:

Vipers Kristiansand - MKS Zaglebie Lubin:

Dato og tid: Lørdag 3. februar kl. 17:45

Håndballentusiaster kan oppleve hvert øyeblikk live og gratis på Pluto TV Sport-kanalen. Enten du følger med via appen, nettleseren på www.pluto.tv eller direkte på din smart-TV, lover vi deg førsteklasses dekning av denne intense kampen.

Etter en rekke imponerende opptredener for de norske damene fra Sørlandet, er det ingen tvil om at Vipers Kristiansand vil kjempe hardt for å opprettholde sitt positive momentum i Champions League.

Pluto TV, et Paramount-selskap, er en ledende gratis strømmetjeneste, og leverer hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler ”on demand” til et globalt publikum på 80 millioner månedlige aktive brukere. Den Emmy-vinnende® tjenesten setter sammen et mangfoldig utvalg av kanaler i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper og

tilbyr et bredt utvalg av sjangre, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, barneinnhold og mye mer.

Pluto TV kan enkelt nås og streames på mobil, nett og enheter koblet til TV. Med hovedkontor i Los Angeles, strekker Pluto TVs voksende internasjonale tilstedeværelse seg over tre kontinenter og mer enn 35 markeder.

Om HANDBALL-KANALEN.TV : Handball-Kanalen.TV, opprettet og administrert av Infront Lab (Infronts avdeling for sportsteknologi og innovasjon), lar fans se alle EHF Champions League- og EHF European League-kamper live og on-demand over hele Norden. Handball-Kanalen.TV ble lansert sommeren 2023 og gir alle deltakende klubber i regionen fordelene ved å ha dedikerte kanaler på plattformen som fungerer som et knutepunkt for faninteraksjon og, viktigst av alt, lar fansen få se favorittlagene sine deres på pay-per-view-basis.

Handball-Kanalen.TV er fortsatt det eneste stedet hvor du kan se alle kampene i Machineseeker, EHF Champions League Men, EHF Champions League Women samt EHF European Leagues (Men & Women) live og on-demand.