Andreas Rotevatn held fram på nye vegar, med autotune-trombone, Michael Jackson og Håvamål - ny singel ute no!

På "Mamma & Pappa" syng Rotevatn på si eiga nordfjord-dialekt, over eit deileg drivande komp med synth og trombone.

Cover: Bjørnar Sira

LYTT HER

Kva skjer når ein kombinerar ei akkordrekke som kan minne om Human nature av Michael Jackson, rytmikk som kan sende tankane til noko ei Grandmaster Flash-trommemaskin kunne spelt ein gong i 1982, trombone med autotune og ein tekst som siterer Håvamål? - Ein heilt naturleg kombinasjon, i følge Rotevatn. Hans nyaste låt "Mamma & Pappa" er ute i dag. Andreas fortell:

- Dette er nok ein av låtane eg er mest nøgd med frå plata, då den dukka opp so naturleg - heilt frå akkordar og sound, via melodi, til teksten. Låta starta som ein improvisasjon på trombone tidleg ein morgon i studioet mitt. Med ein effektpedal som gjer at trombona kan spele akkordar (Boss harmonist), lagde eg grunnlaget for musikken. Umiddelbart kjende eg at der var ei særskild stemning i dei akkordane, og so improviserte eg fram ein melodi på trombona.

Sangen handlar om familierelasjonar, eit kjend og utfordrande tema for mange. Han held fram:

- Tekstleg er slekters gang hovudtema. Kanskje kan teksta lesast som ei formaning frå ein forelder til ein etterkomar, eller kanskje som eit barn sine tankar om vegen ein går som etterkomar. Teksta kom strøymande på, og det var ingen plan eller idé om kva temaet skulle vere. Men eg prøvde å forsterke kontrasta mellom den intime og innovervendte a-delen ´Mamma, som eg strevar´, og den meir rytmisk ivrige og framoverlente ´pappa´-delen.

Artisten Andreas Rotevatn (f.1989) er fødd og oppvaksen på Nordfjordeid på Vestlandet. Sidan 2013 har han vore busett i Oslo. Han har ein bachelor i jazztrombone frå Griegakademiet og ein master i utøvande musikkteknologi frå Norges Musikkhøgskole.

Rotevatn kunne potensielt hatt ei noko elitistisk tilnærming til musikkverda - han er både spellemannsnominert komponist for albumet alea iacta est med jazzorkesteret OJKOS, og vinnar av Jazzprisen i 2023 for det følgande albumet Mensa Rotunda. I tillegg har han for tida det prestisjetunge arbeidsstipendet frå Kulturdirektoratet. Men jamsides suksess i den smalare delen av norsk musikkliv, har Rotevatn òg arbeidd i det meir tilgjengelege formatet - anten på turné som trombonist med Cezinando, Fieh, Razika og Jaga Jazzist, eller på plate med mellom anna Gabrielle, Highasakite, Jonas Alaska og Big Bang.

Rotevatn slepp sitt solo-album "Av daude gror" våren 2024.

Cover: Bjørnar Sira
Foto: Ingvil Skeie Ljones

Om Grappa Musikkforlag

Grappa Musikkforlag A/S ble etablert i 1983 og er et av Norges største uavhengige plateselskap. I år 2023 har Grappa 40 års jubileum.

Grappa Musikkforlag har gitt ut over fire tusen album spredt på ulike labler. Foruten Grappa som favner viser og pop, så utgis klassisk musikk på Simax Classics, folkemusikk og verdensmusikk på Heilo, blues og country på Blue Mood og jazz på Hubro.

Grappa samarbeider med Egmont Kids Media Nordic AS om utgivelse av barnemusikk gjennom Barneselskapet. Grappa samarbeider med Norsk Jazzforum om innspilling og utgivelse av norsk jazz på Odin. Grappa har også et tett samarbeide med Rune Grammofon og Drabant Music.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Grappa Musikkforlag AS på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Nils Økland Band with their first new album in 7 years!1.3.2024 09:00:00 CET | Press release

Nils Økland is interested in the journeys and dialogues of music across time and space, a music without national and traditional borders. At the same time, he is also very inspired by local music from many places and often prefers old fiddlers and singers who have a unique personal playing style. The first concert with Nils Økland Band took place in 2014, and since then, they have released the Norweigan Grammy nominated "Kjølvatn" on ECM and "Lysning" on Hubro, which won the award. It has been seven years since their last release, and today their new album "Gjenskinn" (Gleam) is finally released!

Hulbækmo og Jacobsen familieorkester med en leken og humørfylt singel fra nytt album.16.2.2024 09:00:00 CET | Pressemelding

«Hans sin vals» er som tittelen antyder en låt som er komponert av Hans Hulbækmo. Er det en oppfølging av «Hans sin låt», som var et av sporene på orkesterets debutalbum, «På snei», som ble utgitt 2017? Kanskje det, den har i hvert fall den samme musikalske lekenheten som alltid har vært et av kjennetegnene på Hulbækmo & Jacobsen familieorkester, med en sterk melodi, innslag av improvisasjon og et fargerikt instrumentarium. På denne låta høres Tones harpe, Alf’s munnspill, Hans Fredrik’s fløyte og Hans sin krukketromme, og den gir en liten pekepinn på hva som kan høres på resten av RUDSNURRKNURR, albumet som låta er hentet fra, og som blir lansert den 15. Mars