Vil sette Norge på kosmetikkartet
Merkevarehuset Good For Me, ledende innen kosttilskudd for hår og brunfarge i Norge, er stolte av å introdusere sin etterlengtede selvbruningsserie under merkevaren, Luxious. Med Frode Hundseth ved roret som selskapets CEO, tar Good For Me nok et skritt inn i kosmetikkverdenen.
Utvider kraftig
Good For Me har flere merkevarer under beltet, deriblant prisvinnende Betakaroten Gold, Vegamin og Hair Luxious, og nå – Luxious. Om det ikke skulle vært nok, rår det ingen tvil om at selskapets ekspansjonsplaner stopper der.
– Vi har jobbet hardt i flere år og er selvsagt veldig stolte av selvbruningsserien vår, Tan Luxious. Du vil i løpet av februar finne serien hos utvalgte apotek og på Luxious.eu, sier Hundseth.
Seriens åtte produkter er kun én av lanseringen som skjer i årets første kvartal. I tillegg kommer det tre nye produkter innen hårkategorien og fire nye solpleieprodukter. Hundseth røper også at det vil komme nye lanseringer hvert kvartal fremover, og legger til:
– Det er selvfølgelig tidlig å si, men følger vi disse prognosene vil vi kunne doble omsetningen i 2024.
– Det tar lang tid å produsere produktene våre i henhold til standardene vi har satt, og den største utfordringen vi har nå, er å produsere nok varer til å dekke etterspørselen fremover, avslutter Hundseth.
Kontakter
Frode HundsethGood For Me / CEO
fh@goodforme.noBilder
Lenker
Good For Me AS
Good For Me er et norsk merkevarehus med fokus på skjønnhetsprodukter og kosttilskudd for hud, hår og helse. Vårt mål og vår ambisjon er å gjøre det litt enklere for at du skal føle deg litt bedre, dag ut og dag inn.
Følg pressemeldinger fra Good For Me
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Good For Me på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Good For Me
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom