CTM Lyng

mTouch Energy - Lavterskel inngang til smart teknologi og strømsparing for alle.

Nyheten mTouch Energy gir brukeren all den informasjonen denne trenger, for å vite alt om øyeblikksforbruket og effektuttaket, med et «lekende lett» grensesnitt, som «snakker til brukeren» gjennom bruk av farger og lydvarsler

-din venn i kampen mot høye strømregninger

CTM lyng jobber hardt for at alle skal få ta del i den teknologiske utviklingen, også de som ikke kan/ønsker å ha app. Med mTouch Energy kan alle få tilgang til teknologi for økt trygghet og reduserte kostnader.

Vi er helt sikre på at de aller fleste ønsker å gi sitt lille bidrag til det grønne skiftet, men det forutsetter at det finnes måter eller produkter å gjøre dette på, som er tilpasset alle innbyggere sin tekniske forståelse. Gjennom kunnskap om «mitt/vårt» forbruk i boligen, på hytta eller i kontorlokalet, er det mye enklere å gjøre noe med forbruket. Med mTouch Energy, plassert sentralt på kjøkkenet hjemme eller ved kaffemaskinen på kontoret, vil man svært enkelt kunne se hva som er status og historikk for forbruket. Dette vil gi mange et godt grunnlag til å tenke mere på hva man faktisk bruker strøm til og ikke minst bidra til at man får gjort noe med det «samtidige strømforbruket» som er noe av nøkkelen…

Med mTouch Energy åpner CTM Lyng en helt ny verden, for de som ikke er interessert i teknologi og duppeditter, men som har behov for eller ønske om å vite «hvordan man ligger an» ift planlagt eller normalt forbruk. På en svært enkel måte får man, kun ved et raskt blikk på displayet, kunnskap om strømforbruket til enhver tid, uten bruk av app eller behov for nettilgang.

mTouch Energy har klare assosiasjoner til den gode gamle «fjæra», som var sin tids wattmeter, noe svært mange fortsatt har et nostalgisk forhold til.

mTouch Energy gir også mulighet for tilkobling av ulike laster (så som varme, bereder mv, via andre mTouch OP produkter), slik at man kan koble disse ut i kortere perioder, når samtidig forbruk er for høyt, for å unngå å måtte overskride valgt effektledd.

mTouch Energy blir tilgjengelig for alle i mars 2024.

Vil du vite mer om mTouch Energy eller selskapet bak produktet? Ta kontakt med produktsjef i CTM Lyng AS Stian Berglund for ytterligere informasjon.

En hjelp i kampen mot høye strømregninger
Last ned bilde
Enkel og forståelig visning når man går over den  satte grensen på forbruket
Enkel og forståelig visning når man går over den satte grensen på forbruket
mTouch Energy pluss smarte termostater
Last ned bilde
mTouch® Energy er et avansert  wattmeter som er designet for å gjøre energiovervåkning og styring enkelt og effektivt.
mTouch® Energy er et avansert wattmeter som er designet for å gjøre energiovervåkning og styring enkelt og effektivt.

Om CTM Lyng

CTM Lyng gjør det enkelt for beslutningstakere å ta bærekraftige valg i tekniske installasjoner.

Vi er Norges største leverandør av komfyrvakter, og tilbyr helhetlige løsninger innen sikkerhet, smarthus, strømsparing og belysning. Våre produkter er kjent for høy kvalitet og brukervennlighet, og det meste vi leverer er produsert Norge, i vår egen fabrikk i Vanvikan i Trøndelag.

Vi er en aktiv pådriver for å spre mulighetene med å ta i bruk moderne teknologi, og tar vår del av ansvaret med å nå målet om et mer bærekraftig Norge!

Følg pressemeldinger fra CTM Lyng

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra CTM Lyng på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra CTM Lyng