Paramount

Champions League søndag kl. 16. Se Vipers Kristiansand vs Team Esbjerg på Pluto TV

Pluto TV fortsetter å levere førsteklasses håndballunderholdning, denne gangen med et eksklusivt møte mellom Team Esbjerg og de norske damene fra Vipers i EHF Champions League for kvinner. Etter en imponerende seier mot Krim Mercator Ljubljana, er Vipers klare for et nytt oppgjør.

Kampen mellom Team Esbjerg og Vipers vil finne sted søndag 21. januar klokken 16.00, og håndballentusiaster kan følge hvert nervepirrende øyeblikk helt gratis på Pluto TV Sport-kanalen.

Team Esbjerg, med spillere som Nora Mørk og Henny Reistad i spissen, har vist seg som en formidabel motstander i Champions League etter åtte solide seiere! Nå står danskene overfor den norske utfordreren Vipers, som nylig imponerte med en 29-23 seier over Krim Mercator Ljubljana, hvor den norske landslagskeeperen Katrine Lunde reddet hele 44% av alle ballene som ble skutt på mål. Fans kan forvente en intens kamp der begge lagene vil kjempe for å sikre seg viktige poeng i gruppespillet.

Foto: Vipers Kristiansand

Kampdetaljer:

Team Esbjerg - Vipers:

Dato og tid: Søndag 21. januar kl. 16.00

Den direktesendte kampen vil være tilgjengelig på Pluto TV Sport-kanalen, enten via appen, nettleseren på www.pluto.tv, eller direkte på din smart-TV.

Pluto TV er stolte av å kunne presentere dette spennende oppgjøret mellom to av de beste damelagene i håndballens øverste europeiske liga og gledes over å kunne tilby norske håndballfans muligheten til å støtte lokale lag samtidig som de nyter internasjonal håndball-action.

Foto: Vipers Kristiansand

Om PLUTO TV:

Pluto TV, et Paramount-selskap, er en ledende gratis strømmetjenestejeneste, og leverer hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler ”on demand” til et globalt publikum på 80 millioner månedlige aktive brukere. Den Emmy-vinnende® tjenesten setter sammen et mangfoldig utvalg av kanaler i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper og tilbyr et bredt utvalg av sjangre, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, barneinnhold og mye mer.

Pluto TV kan enkelt nås og streames på mobil, nett og enheter koblet til TV. Med hovedkontor i Los Angeles, strekker Pluto TVs voksende internasjonale tilstedeværelse seg over tre kontinenter og mer enn 35 markeder.

Om HANDBALL-KANALEN.TV
Handball-Kanalen.TV, opprettet og administrert av Infront Lab (Infronts avdeling for sportsteknologi og innovasjon), lar fans se alle EHF Champions League- og EHF European League-kamper live og on-demand over hele Norden. Handball-Kanalen.TV ble lansert sommeren 2023 og gir alle deltakende klubber i regionen fordelene ved å ha dedikerte kanaler på plattformen som fungerer som et knutepunkt for faninteraksjon og, viktigst av alt, lar fansen få se favorittlagene sine deres på pay-per-view-basis.

Handball-Kanalen.TV er fortsatt det eneste stedet hvor du kan se alle kampene i Machineseeker, EHF Champions League Men, EHF Champions League Women samt EHF European Leagues (Men & Women) live og on-demand.

Følg pressemeldinger fra Paramount

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Paramount på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Paramount

Se Barcelonas Graham Hansen og Syrstad Engen i El Clásico – gratis på Pluto TV22.3.2024 14:08:18 CET | Pressemelding

Vi minner om at nordmenn kan se Real Madrid mot Barcelona i Spanias gjeveste fotballoppgjør, El Clásico, søndag 24. mars kl. 17.50 – gratis på «DAZN Women's Football Channel» på Pluto TV. I spillerstallen til Barcelona finner vi også blant annet de norske stjernespillerne, Caroline Graham Hansen og Ingrid Syrstad Engen som gjør denne kampen ekstra spennende for fotball-ivrige nordmenn! Om Pluto TV Pluto TV, et Paramount-selskap, er en ledende gratis strømmetjeneste som leverer hundrevis av live lineære kanaler og tusenvis av titler on-demand til et globalt publikum. Den Emmy-prisbelønte ® tjenesten kuraterer et mangfoldig utvalg av kanaler, i samarbeid med over 400 internasjonale medieselskaper, og tilbyr et bredt utvalg av sjangre, språk og kategorier med filmer, TV-serier, sport, nyheter, livsstil, innhold for barn og mye mer. Pluto TV kan enkelt nås og strømmes på tvers av mobil-, nett- og tilkoblede TV-enheter. Pluto TV har hovedkontor i Los Angeles, og kanalens voksende internasjo