Ariana Grande slipper ny singel, "yes, and?"

Popstjernen Ariana Grande er I dag ute med sin nyeste singel yes, and?.

Hør singelen HER

yes, and?  er den internasjonale superstjernen sin første soloutgivelse siden hennes GRAMMY®-prisvinnende album positions fra 2020. Den nye singelen ble spilt inn I New York City og ble skrevet og produsert av Ariana Grande og de to kjente svenske produsentene og låtskriverene Max Martin og lya Salmanzadeh. Grande har i de siste ukene fristet sine engasjerte fans med den kommende musikken over sosiale medier og postet denne uken en videosnutt som hintet til singelens tilhørende musikkvideo, som lanseres fredag kl. 16:00, norsk tid.

Om oss

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, Alessandra, Ramón, Olivia Rodrigo, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Marstein, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Taylor Swift, The Rolling Stones m.fl.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Universal Music Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Ny musikk fra Kacey Musgraves, Olly Alexander, Dylan Gossett, Victoria Nadine, Liam Payne samt album fra Jacob Collier og Yard Act!1.3.2024 10:58:21 CET | Pressemelding

Nominerte til Spellemann 2023 fra Universal Music Victoria Nadine i drømmecollab med DJ-en og superprodusenten R3HAB St. Vincent med første selvproduserte album Stjerneskuddet Alessandra med to gjeve nominasjoner til Spellemann 2023 Sju ganger Grammy Award-vinnende singer-songwriter Kacey Musgraves er ute med den nye singelen “Too Good to be True” som blir å finne på hennes nye album Deeper Well. Deeper Well slippes 15. mars og er oppfølgeren til Musgraves album star-crossed fra 2021, som debuterte #1 på Billboard. star-crossed fulgte opp 2018-albumet Golden Hour, som var hennes tredje #1-debut på Billboards Top Country Album-liste. I 2023 fikk Musgraves sin første #1 på Billboard Hot 100-listen for "I Remember Everything", en duett med Zach Bryan. "I Remember Everything" er den første countryduetten som gikk til topps på listen på 40 år siden Dolly Parton og Kenny Rogers "Islands in the Stream" (1983). Den fem ganger Grammy-vinnende sangeren, låtskriveren og muliinstrumentalisten Jaco

Nominerte til Spellemann 2023 - fra Universal Music29.2.2024 15:06:07 CET | Pressemelding

I dag ble de nominerte til Spellemann 2023 annonsert og vi er stolte av å kunne presentere en rekke av Universal Music sine artister som nominerte. Vi gratulerer alle artistene våre! Her er de nominerte: Alessandra Alessandra er nominert til to kategorier under årets Spellemann, Årets gjennombrudd og Årets låt for "Queen Of Kings". Alessandra sin karriere skøyt til himmelsen etter seieren i Melodi Grand Prix som sikret Norge en 5. plass i Eurovision Song Contest. Superhiten Queen of Kings fikk topp-plasseringer i en rekke land globalt og gikk inn på #28 på den globale topplisten til Spotify. Kort tid etter fulgte hun opp med flere singler som “Pretty Devil” og ”Narcissist”. 16. februar slapp hun EPen Best Year Of My Life samtidig som hun var i gang med sin aller første turné hvor hun besøkte over 20 byer i UK og Europa Dagny Dagny er nominert til kategorien Pop. Dagny Norvoll Sandvik er en uimotståelig popkraft. Dagnys musikk er blitt strømmet over en milliard ganger og hun har blitt n