Cyviz AS tildeles ny Microsoft-avtale

Cyviz AS har nok en gang sikret seg en kontrakt med Microsoft. I løpet av 2024 skal Cyviz' teknologi og løsninger installeres i Microsofts nye Envisioning Theatre i Paris.

London Microsoft Envisioning Theatre er blant sentrene med Cyviz teknologi.

Norske Cyviz er en global teknologileverandør for standardiserte konferanserom, kontrollrom og opplevelsessentre, og har allerede blant andre Accenture, Microsoft, Aker BP, Boeing og det amerikanske forsvaret på kundelisten.

Siden 2020 har selskapet deltatt i Microsofts "Lifecycle Refresh"-initiativ, som dekker alle «Envisioning Theatres» (innovasjons- og demonstrasjonssentre) i Microsoft Technology Center (MTC)-lokasjoner globalt.

Cyviz' teknologi er allerede blitt installert i 26 sentre, i tillegg til Redmond Executive Briefing Center ved Microsofts hovedkontor.

"Cyviz og Microsoft har hatt et tett samarbeid over flere år, der vi har levert løsninger til deres Envisioning Theatres over hele verden. Det bekrefter selskapets globale anerkjennelse for vår ekspertise, og vår evne til å møte forventningene til sentrale aktører som Microsoft. Jeg er glad for at de fortsetter å investere i vår teknologi", sier Espen Gylvik, administrerende direktør i Cyviz.

Microsofts Envisioning Theaters fungerer som det sentrale punktet for møter og demonstrasjoner med kunder ved hvert MTC, med bruk av høykvalitetsteknologi.

«Når Microsoft viser seg frem fra sin beste side, er det ved hjelp av Cyviz-teknologi. Samarbeidet med Microsoft illustrerer både den unike posisjonen vi har globalt, samt vekstpotensialet som finnes», legger Gylvik til.

Opplevelses- og innovasjonssentre er ett av tre nøkkelsegmenter for Cyviz, med møterom og kontrollromsløsninger som de to andre.

Installasjonen forventes å være fullført innen november 2024, i forkant av senter-lanseringen i midten av desember.

Finn mer informasjon på www.cyviz.com eller besøk et av våre Cyviz Experience Centers i Atlanta, Dubai, Jakarta, Houston, London, Oslo, Riyadh, Singapore, Stavanger, eller i Washington DC.