Norsk skøyteess i hovedrolle på Times Square
Med skøytekometen Sander Eitrem i hovedrollen, rullet bilprodusenten VOYAHs nye reklamefilm over Times Square i New York onsdag kveld.
Filmen, som er 90 sekunder lang, ble vist på den største av de gedigne skjermene på verdenskjente Times Square i New York onsdag kveld. Anledningen var lanseringen av den nye, globale reklamekampanjen for den kinesiske elbilprodusenten VOYAH.
– Det er første gang jeg har vært en del av en slik reklameshoot, og det var jo veldig uventet å bli filmstjerne på denne måten. Samtidig er det skikkelig kult at det blir litt oppmerksomhet. Det trenger både skøytesporten, vi som er utøvere og sponsorene våre, sier Sander Eitrem.
Den norske skøytestjernen fra Toten tok sølv under EM på Hamar i januar, og har tilbragt førjulstida på høydesamling i Italia.
– At jeg skulle bli en del av den globale VOYAH-kampanjen fikk jeg vel vite for en ukes tid siden. Det var en artig beskjed å få midt under en treningsleir.
Filmen som ble vist på Times Square viser VOYAHs SUV-modell Free sammen med utvalgte bilentusiaster fra ulike deler av verden, blant annet Norge.
Ifølge Eitrem er det ikke bare på en gigantisk skjerm i USA at bilen han kjører tar seg bra ut:
– Den er helt fantastisk komfortabel! Dessuten er det perfekt med massasjefunksjon i setene for en idrettsmann som meg. Også er det helt supert at den er såpass stor, for da kan jeg fint kaste tre store treningsbager i bagasjerommet uten at det blir trangt, smiler Eitrem.
Linken til Norge og skøyteløper Eitrem, er det Sulland-eide importselskapet Electric Way. Selskapet er VOYAHs spydspiss mot bilmarkedet i Europa og den vestlige verden. Eitrem har hatt et sponsorsamarbeid med Electric Way siden i sommer.
– Gjennom Sulland har vi en lang tradisjon for å spille på lag med idrettsutøvere fra Innlandet som vil opp og fram. Sander er en profil vi har skikkelig sansen for, og det er kjempegøy både for han og oss at VOYAH bruker ham i en global kampanje. Det er også en fin bekreftelse på at det arbeidet vi gjør i Norge er svært viktig for VOYAH-merkevaren over hele verden, sier Torje Aleksander Sulland, CEO i Electric Way
Eitrem er ikke den eneste nordmannen fra Innlandet som er involvert i den nye VOYAH-filmen. Reklamebyrået ANTI, med kontor på Hamar, har de siste par årene jobbet tett med den kinesiske elbilprodusenten og byrået står bak mye av materiellet som brukes i filmen.
– Dette er et globalt initiativ fra VOYAH og det har vært en liten drøm og kunne få være med å produsere en kampanje som vises på legendariske Times Square. Det finnes vel ikke noe annet sted hvor reklame blir avfotografert så mye og blir en så viktig del av et bybildet som akkurat her. “My time, my passion” som er tittelen på kampanjen, løfter frem en serie av ulike VOYAH kunder og entusiaster fra hele verden i filmen. Personene som vises frem her vil selvfølgelig gjerne gjenfortelle hva de har vært med på, og del to av kampanjen er drevet av en sosial medie-strategi hvor man gjenforteller det å være eksponert på selveste Times Square, sier Kjetil Wold strategisk rådgiver på ANTI Hamar.
– Vi har også med flere norske kunder i bildeserien, men det er selvsagt ekstra gøy å få med oss skøytekometen Sander Eitrem som frontfigur i denne kampanjen, sier Wold.
Hvis det ønskes eget intervju/kommentarer fra Sander Eitrem, treffes han på tlf. 458 61 314 lørdag 23. desember etter klokka 11.00.
Kontakter
Pål TømmerholHead of PR & CommunicationElectric Way
Tel:+47 909 97158pal.tommerhol@electricway.noTorje Aleksander SullandCEOElectric Way
Tel:+47 90 77 61 13torje.sulland@sulland.noBilder
Følg pressemeldinger fra Electric Way
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Electric Way på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Electric Way
VOYAH Courage - toppspekket el-SUV klar for Norge25.10.2024 14:12:35 CEST | Pressemelding
– Med VOYAH Courage tar vi steget inn i det svært populære kompakt-SUV-markedet. Nordmenn elsker denne type biler, og med en startpris på 419 900 kroner har vi tro på at Courage kan bli en salgsvinner for våre forhandlere, sier Torje Sulland, CEO i Electric Way.
Salgstart for spektakulære MHero22.10.2024 11:12:21 CEST | Pressemelding
Den helelektriske og luksuriøs terreng-SUV´en MHero er endelig klar for norske bilkjøpere. Bilen vil være fysisk tilgjengelig gjennom Electric Ways Experience Center i Oslo fra 25. oktober, og vil etter hvert rulles ut via forhandlere i Bergen, Trondheim og Stavanger.
Nammi Box klar for Norge: Topp utstyrt elbil til rekordpris11.10.2024 10:40:16 CEST | Pressemelding
- Med Nammi Box har vi klart å kombinere praktisk rekkevidde, høyt utstyrsnivå og god komfort til under 200 000 kroner. Det tror vi er svært attraktivt for norske elbilkjøpere, sier Torje Sulland, CEO i Electric Way.
Tidenes priskutt i Norge på VOYAH FREE15.8.2024 09:30:00 CEST | Pressemelding
Premium SUV´en VOYAH FREE blir 190 000 kroner billigere og blir å finne i bilbutikker over hele Norge.
Electric Way går inn i det finske markedet: Inngår partneravtale med Wetteri OY2.7.2024 11:17:41 CEST | Pressemelding
- Vi er veldig glade for å ha på plass Wetteri som partner i Finland. Selskapet er superviktig for å sikre full distribusjon av våre merker og modeller i Finland, sier Torje Aleksander Sulland, CEO i Electric Way.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom