REMA 1000 er kåret til Norges billigste dagligvarekjede

VGs matbørs har igjen kåret REMA 1000 som den billigste dagligvarekjeden i Norge. For 6. gang siden 2021 vinner REMA 1000 og er dermed den mestvinnende kjeden de siste tre årene.

VGs matbørs er den mest anerkjente pristesten i Norge, og har en over 20 år lang historie. Siden 2000 har REMA 1000 vunnet klart flest ganger. Hele 27 ganger flere enn neste kjede på listen. I årets julematbørs vant REMA 1000 testen med årets desidert største margin på hele 78kr til neste på listen.

-REMA 1000 skal være billigst på dagligvare i Norge og vi vet at det er sluttsummen på kassalappen som teller. Hos oss skal kundene være trygge på at de får markedets laveste priser, noe som er spesielt viktig i trange tider, og ikke minst nå som julehøytiden står for dør, sier Salgs- og Markedsdirektør, Pia Mellbye

Slik sikrer vi den laveste sluttsummen

• Æ-appen
    I Æ får du alltid personlige priskutt på mellom 10%-30% på de varene du handler mest av, 10% på frukt og grønt, 50% rabatt på bleie, bind og tampong, og ikke minst alltid gode tilbud.

• CrÆzy DÆys
    Vi kjører jevnlig CrÆzy DÆys der du får 50% på utvalgte kategorier som for eksempel is, frysepizza og frukt.

• Pallesalg
    Vi gjør det enkelt og kjører pallene rett inn i butikk. Kjøper vi stort, selger vi billig.

• Kampanjevarer og tilbud
    Igjennom året får du relevante kampanjer og priskutt i våre butikker, tilpasset sesonger og produkter som er viktige for deg.

• Egne merkevarer
    For å holde prisene nede og kvaliteten oppe, lanserer vi stadig nye produkter under egne merkevarer som du kun finner på REMA 1000.