Ændring i ledelsen hos BI Management A/S

København Ø, Dec. 05, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) --

Lars Bo Bertram, næstformand for bestyrelsen i BI Management A/S, stopper ved udgangen af maj 2024. BI Management A/S er investeringsforvaltningsselskab for Værdipapirfonden BankInvest.

Henvendelser vedrørende denne meddelelse kan rettes til direktør i BI Management A/S, Martin Fjordlund Smidt, på tlf. 77 30 90 00.

BI Management A/S

Martin Fjordlund Smidt
Direktør

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Cortus Energy AB offentliggör tidplan för sammanläggning av aktier21.2.2024 09:33:51 CET | Pressemelding