Aktia Bank Abp: Transaktioner utförda av personer i ledande ställning – Juha Hammarén

Aktia Bank Abp

Distribution:
Massmedier
www.aktia.com

Aktia är en finländsk kapitalförvaltare, bank och livförsäkrare som har skapat välstånd och välfärd generation efter generation redan under 200 års tid. Vi tillhandahåller våra kunder digitala tjänster i ett flertal kanaler och ger personlig service på våra verksamhetsställen i huvudstadsregionen samt i Åbo-, Tammerfors-, Vasa- och Uleåborgsregionerna. Vår belönade kapitalförvaltnings fonder säljs även internationellt. Vi sysselsätter ca 860 personer på olika håll i Finland. Aktias förvaltade kundtillgångar (AuM) uppgick 30.9.2023 till 13,3 miljarder euro och balansomslutningen till 11,9 miljarder euro. Aktias aktie noteras på Nasdaq Helsinki Oy (AKTIA). aktia.com.

NOTICE CONVENING THE 2024 ANNUAL GENERAL MEETING OF DFDS A/S22.2.2024 09:47:00 CET | Press release

Company announcement no. 11 - 22 February 2024 The notice convening DFDS' Annual General Meeting to be held on 15 March 2024 is attached. Further information is available from this link: https://www.dfds.com/en/about/investors/general-meetings Contact Torben Carlsen, CEO +45 33 42 32 01 Karina Deacon, CFO +45 33 42 33 42 Søren Brøndholt Nielsen, IR +45 33 42 33 59 Dennis Kjærsgaard Sørensen, Media +45 42 30 38 47 About DFDS We operate a transport network in and around Europe with an annual revenue of DKK 27bn and 13,200 full-time employees. We move goods in trailers by ferry, road & rail, and we offer complementary and related transport and logistics solutions. We also move car and foot passengers on short sea and overnight ferry routes. DFDS was founded in 1866 and headquartered and listed in Copenhagen. This information is subject to the disclosure requirements pursuant to Section 5-12 the Norwegian Securities Trading Act Attachments DFDS_AGM_NOTICE_2024DFDS_AGM_NOTICE_2024_APPENDIX_

INDKALDELSE TIL DFDS A/S' ORDINÆRE GENERALFORSAMLING 202422.2.2024 09:47:00 CET | pressemeddelelse

Selskabsmeddelelse nr. 11 - 22. februar 2024 Indkaldelsen til DFDS' ordinære generalforsamling, der afholdes 15. marts 2024, er vedlagt. Yderligere information er tilgængelig fra dette link: https://www.dfds.com/en/about/investors/general-meetings Kontakt Torben Carlsen, CEO +45 33 42 32 01 Karina Deacon, CFO +45 33 42 33 42 Søren Brøndholt Nielsen, IR +45 33 42 33 59 Dennis Kjærsgaard Sørensen, Media +45 42 30 38 47 Om DFDS Vi driver et transportnetværk i og omkring Europa med en omsætning på DKK 27 mia. og 13.200 heltidsansatte. Vi transporterer varer i trailere med færge, vej og jernbane samt tilbyder komplementære og relaterede transport- og logistikløsninger. Vi transporterer også passagerer i bil og til fods med færger på korte ruter og på ruter med overnatning. DFDS blev grundlagt i 1866, har hovedkontor og er børsnoteret i København. This information is subject to the disclosure requirements pursuant to Section 5-12 the Norwegian Securities Trading Act Vedhæftede filer DFDS_DK_