Sully & Faraz har 100 ting på sitt hode

Sully & Faraz sjarmerte både dommere og seere i senk med sin audition på Norske talenter
tidligere i år. Med sin egenskrevne låt "100 ting" var de soleklart videre med i konkurransen.
Hkeem, som er en av dommerne, likte godt det han så, og kom med flere lovord til gutta:
«Jeg har hundre ting på mitt hode, hode, hodeee. Det at jeg har fått hooket i hodet sier jo litt
folkens. Dere har et veldig stort potensiale, dere må aldri slutte å rappe... Jeg likte det her
altså.» - Hkeem

Sully (13) og Faraz (14) møttes allerede når de var i 10-11 års alderen i studio på Furuset
Bibliotek. Der fikk de god hjelp fra mentorene Eskinder Roth og Aiyo Rasa til å lære seg
låtskriving og musikkproduksjon, og de har laget musikk sammen siden. Drømmen er å bli
artister, og å gjøre mamma stolt.

Parallelt med deltagelsen i Norske Talenter har låten deres "100 ting" levd sitt eget liv, og
trender nå stort på internett. Med snart 4000 creations på TikTok fra store profiler som
Ramón, Amanda Delara og Filip Bargee, har guttedrømmen blitt til virkelighet.

«Låten betyr mye fordi vi snakker om ekte ting som har skjedd, og den handler om ting vi
tenker på ofte. Vi kombinerte to tekster som var ment for andre låter, men vi følte at det
passet sammen» - Sully & Faraz

Om oss

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, Alessandra, Ramón, Olivia Rodrigo, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Marstein, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Taylor Swift, The Rolling Stones m.fl.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Universal Music Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Ny musikk fra Astrid S, Kings of Leon, Selena Gomez og Norah Jones.23.2.2024 11:26:42 CET | Pressemelding

Astrid S slipper sin nye singel "First To Go" – ute 23. februar! Kings Of Leon har annonserer sitt niende studioalbum Can We Please Have Fun, ute 10. mai. Fokussingelen "Mustang" er allerede ute og har fått en musikkvideo som setter tonen for det kommende prosjektet. Albumet er spilt inn hos Dark Horse studio i Nashville og er produsert av deres nye samarbeidspartner, Kid Harpoon. Det Grammy-vinnende rockebandet har også annonsert sin kommende turné i USA og avslører at de internasjonale datoene snart vil bli tilgjenglige. Norah Jones har delt sin nyeste låt "Staring At The Wall", det andre sporet som har blitt sluppet fra kommende album Visions, ute 8. mars. Låten har fått en tilhørende musikkvideo som er regissert av Jones og Kyle Paas, som viser klipp fra studioet og hennes håndskrevne tekst. I likhet med singelen "Running", som hun slapp i januar, er låten et samarbeid med produsenten og multi-intrumentalisten Leon Michels. “This is one of my favorites”, sier Jones om den nye låten

Astrid S slipper sin nye singel First To Go – ute 23. februar!22.2.2024 13:14:41 CET | Pressemelding

Hør låten her fra kl. 00.01: https://AstridS.lnk.to/FirstToGo Astrid S følger opp «Two Hands» med en splitter ny låt. First To Go er en frigjørende sang som handler om overgangen fra tenårene til midten av tjueårene. Astrid S er endelig i førersetet, og ser alt mye klarere: «Siden jeg debuterte som artist da jeg var 16 år, har ulike folk prøvd å fortelle meg hva jeg skal gjøre og hvem jeg skal være. Den handler om den frigjørende erkjennelsen da jeg innså jeg ikke er avhengig av noen andre, og hvor befriende det er å la noen gå videre. Og det beste av alt: I'M NOT MAD, I'M THE HAPPIEST I'VE EVER BEEN!» - Astrid S Hold hendene på rattet og gjør deg klar for en joyride! Mer om Two Hands, First To Go og kommende musikk: Tekstmessig har Astrid funnet ny energi i låtskrivingen og er mer leken enn noensinne. Bilmetaforene florerer og vi cruiser rundt til historier om forelskelse, frihetsfølelse, hjertesorg, begjær og vennskap som tar slutt. Vi stopper innom bensinstasjonen for litt casual li