BankID endeleg på nynorsk
I 20 år har BankID vore tilgjengeleg på bokmål og engelsk. No er nynorsk eit alternativ for dei som ønskjer det.

BankID er tilgjengeleg på nynorsk etter ein god laginnsats frå BankID-teamet. Ida Håvik, leiar for Marked og Kommunikasjon i BankID BankAxept, er svært nøgd:
– Det var ei glede at BankID endeleg kom på nynorsk. Eg håpar alle er nøgde med omsetjinga og kjenner at innlogginga no vert nærare og meir hyggeleg for alle oss som elskar denne målforma vi er fødde inn i, seier ho.
Synleg teneste
Språkrådet jubla over nyheita:
– BankID er ei sentral og synleg teneste i den moderne kvardagen. Tenesta er mykje brukt av innbyggarane, og difor er det viktig og gledeleg at vi får ho på nynorsk, sier Margrete Kvarenes, avdelingsdirektør for språk og skule og offentleg forvaltning i Språkrådet.
Digitaliseringsdirektoratet, som er ansvarleg for dei digitale fellesløysningane i det offentlege, tykkjer endringa er viktig:
– Vi i Digitaliseringsdirektoratet er glade for at BankID no oppfyller intensjonen i Språklova om at bokmål og nynorsk skal vere likeverdige og jamnstilte skriftspråk som skal kunne brukast i alle delar av samfunnet. Det er viktig at brukarane no kan velje det skriftspråket dei ønskjer i ei så viktig teneste som BankID, seier Nina Olsen Munthe, avdelingsleiar for fellesløysingar og ansvarleg for ID-porten.
Klarare språk
Omsetjinga til nynorsk er berre ein av forbetringane innan brukaroppleving og språk som er gjort i BankID.
– Med fleire ressursar retta mot brukaroppleving, tenestedesign og klarspråk, har vi fått ei mykje betre teneste. Feilmeldingane i BankID er mellom anna forbetra. Det er framleis mogleg å gjere meir, men vi er på veg, seier Ida Håvik.
Dersom ein ønskjer å få BankID på nynorsk, må ein gå inn i innstillingane på telefonen eller PC-en og setje språket til nynorsk. For å feire at BankID er tilgjengeleg på nynorsk, vil heile Noreg få kodeorda på nynorsk i BankID-appen ei periode framover.
Nøkkelord
Kontakter
Hege SteinslandKommunikasjonssjef BankID BankAxept
Tel:+47 900 12 748hege.steinsland@bidbax.noIda HåvikLeder Marked og kommunikasjon BankID BankAxept
Tel:+47 975 22 627ida.havik@bidbax.noBilder




Om oss
BankID og BankAxept er Norges mest brukte tjenester innen ID og betaling. Denne infrastrukturen som eies av banker i Norge leverer trygg og enkel betaling og innlogging for hele Norge, og andre verdiøkende tjenester som kjenn-din-kunde med Kundesjekk og Kontakttjenester i butikk.
BankAxept er Norges desidert mest brukte og kostnadseffektive betalingssystem. BankAxept har gjort Norge til verdens mest kontantløse samfunn og håndterer over 80 prosent av alle korttransaksjoner i fysisk handel. Nesten 9 av 10 betalinger skjer med tæpping av kortet. Butikkene foretrekker BankAxept på grunn av pris, stabilitet, sikkerhet og raskt oppgjør.
4,4 millioner nordmenn har BankID som brukes til alt fra nettbank, offentlige tjenester og private tjenester innenfor mange bransjer. BankID gir trygg og enkel identifisering og signering på nett, og brukes nær 1 milliard ganger i løpet av et år.
Følg pressemeldinger fra Stø
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Stø på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Stø
Stø lanserer nytt KYC-system for det norske markedet1.12.2025 09:33:31 CET | Pressemelding
Etter oppkjøpene av Kundesjekk og Beaufort Solutions i 2022 og 2024, har Stø jobbet med å utvikle en helt KYC-tjeneste for å imøtekomme stadig skjerpede reguleringer og krav for rapporteringspliktige. 1. desember rulles Stø KYC Flow ut til de første norske kundene.
Marie Brun Svendsen ny leder for Strategi og forretningsutvikling i Stø13.11.2025 06:30:00 CET | Pressemelding
Stø styrker lederteamet med erfaren strateg i et nyopprettet område. – Jeg ser frem til å bidra til videreutviklingen av selskapets ledende og samfunnsnyttige løsninger innen betaling, ID og KYC, sier Marie Brun Svendsen.
BankAxept og Visa anbefaler ny bransjestandard for bedre betalingsvalg i butikk5.11.2025 13:00:00 CET | Pressemelding
BankAxept kunngjør i dag en felles avtale med Visa om å anbefale en ny bransjestandard i Norge som sikrer tydeligere informasjon om betalingsvalg i butikk. De anbefalte justeringene av brukerreisen og tydeligere informasjon i betalingsterminalene ivaretar på en bedre måte både forbrukernes og butikkenes rett til å velge hvordan de vil betale eller motta betaling når det benyttes kombinerte kort.
Sparebanken Norge går mot null tap på ID-tyverier6.10.2025 06:01:00 CEST | Pressemelding
Med svindelvarsler fra BankID og en egenutviklet rød-knapp-funksjon, stanser Sparebanken Norge nesten alle ID-tyverier.
BankID sparer samfunnet for milliarder28.8.2025 06:30:09 CEST | Pressemelding
BankID bidrar til 1,77 milliarder i nettogevinst for samfunnet hvert år, ifølge estimater fra Oslo Economics.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom