Equinor ASA: Annonsering av kontantutbytte per aksje i NOK for andre kvartal 2023

Equinor ASA (OSE: EQNR, NYSE: EQNR) annonserte 26. juli 2023 et ordinært kontantutbytte per aksje på USD 0,30 og et ekstraordinært kontantutbytte på USD 0,60 per aksje for andre kvartal 2023.

Kontantutbytte i NOK per aksje er basert på gjennomsnittlig USDNOK valutakurs satt av Norges Bank for perioden pluss/minus tre virkedager fra eierregisterdato 15. november 2023, totalt syv virkedager.

Gjennomsnittlig valutakurs satt av Norges Bank for denne perioden var 10.9466. Samlet kontantutbytte per aksje på USD 0,90 for andre kvartal 2023 er dermed NOK 9.8519 per aksje.

Kontantutbyttet vil bli utbetalt 28. november 2023 til relevante aksjonærer på Oslo Børs og til eiere av American Depositary Receipts («ADRs») på New York Stock Exchange.

Denne informasjonen offentliggjøres i henhold til kravene i Løpende forpliktelser og er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven §5-12.

Hvis du vil se dette innholdet fra www.globenewswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.
Hvis du vil se dette innholdet fra ml-eu.globenewswire.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

Om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeldinger fra GlobeNewswire by notified

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra GlobeNewswire by notified på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra GlobeNewswire by notified

BBS-Bioactive Bone Substitutes Plc: Managers' Transactions - Pekka Jalovaara7.12.2023 18:00:00 CET | Press release

BBS-Bioactive Bone Substitutes Plc, Company announcement, Management transactions, 7 December 2023 at 7.00 p.m. (EET) BBS-Bioactive Bone Substitutes Oyj - Managers' Transactions – Pekka Jalovaara ____________________________________________ Person subject to the notification requirement Name: Jalovaara Pekka Position: Member of the Board/Deputy member Issuer: BBS Bioactive Bone Substitutes Oyj LEI: 743700BYSBP0PCR6N767 Notification type: INITIAL NOTIFICATION Reference number: 743700BYSBP0PCR6N767_20231207173757_8 ____________________________________________ Transaction date: 2023-12-04 Venue not applicable Instrument type: FINANCIAL INSTRUMENT LINKED TO A SHARE OR A DEBT INSTRUMENT ISIN: FI4000260583 Nature of the transaction: DISPOSAL Transaction details (1): Volume: 133,850 Unit price: 0.005 EUR Aggregated transactions (1): Volume: 133,850 Volume weighted average price: 0.005 EUR ____________________________________________ Transaction date: 2023-12-05 Venue not applicable Instrument

Intervest Offices & Warehouses NV: Press release – Persbericht – Communiqué de presse: publication of a transparency notification7.12.2023 18:00:00 CET | Press release