Ekstraordinære indfrielser (CK93) - Nykredit Realkredit A/S

Til Nasdaq Copenhagen

Ekstraordinære indfrielser (CK93)

I medfør af kapitalmarkedsloven § 24 offentliggør Nykredit Realkredit A/S hermed oplysninger om ekstraordinære indfrielser (CK93) pr. den 17. november 2023 i vedhæftede fil.

Oplysningerne vil endvidere på sædvanlig måde blive formidlet via Nasdaq Copenhagen. Oplysningerne findes også i excel-format i Nykredits obligationsdatabase på https://www.nykredit.com/en-gb/investor-relations/financial-reporting/prepayments/.

For yderligere informationer om dataformat og -indhold henvises til Nasdaqs hjemmeside.

Spørgsmål kan rettes til head of investor relations Morten Bækmand Nielsen på tlf. 44 55 15 21.

Nykredit Realkredit A/S

Vedhæftede filer

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Landsbankinn hf.: Offering of subordinated bonds in ISK27.2.2024 11:27:25 CET | Press release