Indberetningspligtiges transaktioner med Djurslands Bank A/S

Fondsbørsmeddelelse 17/2023

Djurslands Bank A/S indberetter hermed på vegne af bankens indberetningspligtige transaktioner med Djurslands Bank A/S-aktier i henhold til Markedsmisbrugsforordningens artikel 19.

For yderligere detaljer henvises til vedhæftede skemaer, hvori transaktioner udført af personer med ledelsesansvar og personer med nær tilknytning til dem skal indberettes og offentliggøres.

Djurslands Bank

Sigurd Simmelsgaard
Adm. bankdirektør

Vedhæftede filer

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Belships ASA: Mandatory notification of trade27.2.2024 10:15:00 CET | Press release