Salgsrekord på julekalender med sexlektøy!

Nytelse.no har gjort det igjen – Nok en gang har de skapt Norges råeste erotiske julekalender, og nordmenn handler som aldri før, og derfor har Nytelse.no nå kastet seg rundt å laget enda en erotisk julekalender!

Sexolog: Maria K. Ebbestad er sexolog for Nytelse.no og lover at denne julekalenderen vil gi mer sexlyst og oftere sex. (Bilde: Nytelse.no)

- Etterspørselen etter erotiske julekalendere er helt enorm i år, så vi har sett oss nødt til å kaste oss rundt å produsere et nytt alternativ, premiumutgaven! Kundene har derfor mulighet til å sikre seg en samling leketøy i en suveren kvalitet, til en rekordlav sum. Vi er best på julekalendere, og det skal våre kunder merke, sier Sexolog i Nytelse.no, Maria K. Ebbestad

Dette er en unik mulighet til å gjøre et suverent kupp på den mest luksuriøse adventskalenderen noen gang. Våre eksperter har satt sammen en høykvalitets julekalender hvor felles nytelse, ekstra gode sexleketøy og heftige erotiske opplevelser har vært vårt hovedfokus.

Alt du trenger for et bedre sexliv

Aldri før har etterspørselen etter erotiske julekalendere vært større og for første gang i historien har Nytelse.no sett seg nødt til å produsere opp et ekstra alternativ: Premiumkalender'n! Julekalenderen som er designet for å gi nysgjerrige og kvalitetsbevisste par gode erotiske opplevelser.

- Vi har tatt utgangspunkt i tidligere tilbakemeldinger fra kunder og sett på resultatet i vår sexundersøkelse som kartlegger nordmennssexvaner. Der kommer det frem at flest nordemenn ønsker sex en kraftig wand og penispumpe, og det kan jeg avsløre at du får i denne kalenderen, i tillegg til fjernstyrt ridevibrator, onanihylse, slikkevibrator og mye, mye mer, smiler Sexologen.

Denne julekalenderen er full av forskjellige sexleketøy til ham, henne og par. Åpne en gave hver dag for den ultimate sexreisen, eller riv opp alle på én dag for en helaften dere aldri vil glemme!

Pardon my french; men denne kalenderen har vekket det kåte dyret jeg var da vi var nyforelsket! Thomas sier at jeg ser på han med et nytt blikk, og det kan nok stemme. Jeg får ikke nok av verken han eller favorittene fra denne julekalenderen. Nytelse kaller seg «best på erotisk julekalender» og med denne utgaven kan de stolt fortsette å bruke den tittelen. Terningkast 6!

Christine, produkttester

- Vi i  Nytelse.no har lang erfaring med  julekalendere og vet hvilke produkter som kreves for at kunden skal ha gode erotiske opplevelser gjennom adventstiden og i lang tid etterpå. Vi har håndplukket produkter som øker lysten, gir mer spenning og som rett og slett er sykt deilige å bruke. Mengder av vibrerende leketøy, noen must-haves og ikke minst noen skikkelig pirrende overraskelser skapt for å rett og slett gjøre både han og henne sprengkåte. Ute etter mer spenning? Dette er svaret, sier Tonje Olsen, produktekspert hos Nytelse.no

Hvorfor kjøpe julekalender med sexleketøy?

1. Du får mer deilig sex

Å bruke et leketøy som dette under samleie er et perfekt tilskudd siden kvinner ofte bruker lenger tid enn mannen for å oppnå orgasme. Det kan også være veldig pirrende å se henne bruke den på seg selv når orgasmebølgene slår over henne.

2. Mindre stress, mer orgasme

En orgasme om dagen vil senke stressnivået i kroppen og gjøre deg gladere. Ikke bare fordi du opplever noe vanvittig deilig, men orgasmen frigir Dopamin, Oksytocin og Endorfiner som sammen utgjør kroppens egen lykkepille.

3. Man blir flinkere til å kommunisere

Par som bruker sexleketøy er ofte gode på å kommunisere, de har bedre sex og de er opptatte av å fylle hverandres behov både på og utenfor soverommet. Når man forteller hverandre om hvilke leketøy man kunne tenke seg å prøve, sier man også en del om hva man liker og hvordan man liker å bli tilfredsstilt.

4. Mye sexleketøy for en billig penge

I en julekalender får du alt du trenger for et spennende sexliv i en og samme pakke, blant annet en Womanizer! Men andre ord, en julekalender er den beste invisteringen du kan gjøre i forholdet denne høsten!

Last ned bilde
Wand på ønskelisten: Wand kommer høyest opp på ønskelisten til Nordmenn og det får du i denne kalenderen. (Bilde: Nytelse.no)
Last ned bilde
Nissens juleverksted: Produktekspert Tonje Olsen og sexolog Maria K. Ebbestad plukker frem innhold til enda en erotisk julekalender siden salget har gått historisk bra! (Bilde: Nytelse.no)
Last ned bilde
Populær ridevibrator med fjernkontroll: Denne lille saken piffer opp kan tas med hvor som helst. La partneren få fjernkontrollen, da blir det ekstra pirrende. (Bilde: Nytelse.no)
Last ned bilde
Alt du trenger for mer og bedre sex: - Her har du alt du trenger for mer og bedre sex i en og samme boks, smiler sexologen.

Om oss