Satser i Vestfold-regionen

Söderberg & Partners AS, Nordens største selskap innen forsikringsmegling og forsikringsrådgivning, etablerer seg nå i Vestfold. Selskapet har ca. 350 ansatte og kjøper inn forsikringer for sine kunder for ca. 9 mrd kr pr år. Nå ønsker selskapet å kombinere denne innkjøpskraften med lokal tilstedeværelse i Vestfold-regionen.

Kontoret i Vestfold er nå tre ansatte, alle med god og ulik kompetanse innen forsikring.

- Lokal tilstedeværelse er en viktig del av Söderberg & Partners strategi om å være der kundene er - med kjennskapen til markedet, nettverket, og det lokale næringslivet, sier Julie Warming, Leder Region Øst i Söderberg & Partners.

Kontoret i Vestfold har nå tre ansatte, alle med god og ulik kompetanse innen forsikring. Målsettingen er å etablere en lokal, kunnskapsrik og proaktiv rådgivningsvirksomhet som kan benytte seg av størrelsen, styrken og kompetansen til hele Söderberg & Partners.

Selskapet er i dag sentralt plassert på Ås Kontorsenter (Åslyveien 19, Sem), men vil fra 01.01.24 være på plass i nye lokaler på E18 Kontorsenter (Åshaugveien 68, Sem).

- Det blir spennende å lede vår satsning i regionen, sier Anders Espedal, Daglig leder i Söderberg & Partners Vestfold. - Hos oss vil kunden møte en forsikringsrådgiver som er lokal, kunnskapsrik, proaktiv og med ønske om å gjøre en forskjell i regionen.

- Vi vet at våre kunder ønsker å bruke tid på egen forretning, og rådgivere på andre og kompliserte oppgaver. Forsikringsmegling er rådgivning, og forsikring er komplisert. Som uavhengig rådgiver, kan vi kjøpe forsikring og skreddersy forsikringsløsninger på vegne av kundene ut fra deres behov og fra de forsikringsleverandørene som tilbyr de beste produktene og betingelsene, avslutter Espedal.

Fra før er selskapet representert i regionen gjennom partnerskap med Nova Consult AS og Söderberg & Partners Wealth Management.

Söderberg & Partners etablerte seg i Norge i 2014 og kjøper her inn forsikringstjenester på vegne av våre kunder for NOK 9 mrd. årlig, noe som gjør den norske virksomheten til en av de største kjøperne av forsikring i det norske markedet. Vi er 350 ansatte i Norge, fordelt på Lysaker, Tønsberg, Kristiansand, Bryne, Bergen, Ålesund, Molde, Kristiansund, Trondheim, Fredrikstad, Raufoss, Bodø, Svolvær og Tromsø.