Ny hovedsponsor for Norges Tennisforbund på tekstiler, utstyr og baller fra 2024

Norges Tennisforbund (NTF) har denne uken inngått en hovedsponsoravtale for tekstiler, utstyr og baller for tennis og padel med Amer Sports Norge AS og Wilson.

F.v. Håkon Mjøen jr, ASM Wilson (Amer Sports Norge AS) og Håkon Bjercke, markedssjef Norges Tennisforbund; signering sponsoravtale

Norges Tennisforbund har denne uken inngått en hovedsponsoravtale for tekstiler, utstyr og baller for tennis og padel med Amer Sports Norge AS og Wilson.
Avtalen strekker seg fra 2024 til 2026 og omfatter alle landslagene i begge idrettene, samt NTFs administrasjon og trenerstab.

Markedssjef i NTF Håkon Bjercke sier: -
Denne avtalen er stor og viktig for Norges Tennisforbund, for både tennis og padel, og vi er veldig glade for at Amer Sports Norge og Wilson vil samarbeide med oss i tiden fremover. I avtalen ligger også muligheter for norske klubber å samarbeide om egne klubbavtaler. Wilson er et av verdens største og beste varemerker innen sport – ikke minst innenfor både tennis og padel.

– Det er med stor glede og ydmykhet at vi nå skal samarbeide med NTF på klær og baller, både på tennis og padel de 3 neste årene, med oppstart fra 1. januar 2024. Wilson er en av de største merkene innenfor racketsport i verden og vi ønsker å tilby klubbene et samarbeide med oss, sier ansvarlig for Wilson i Norge, Håkon Mjøen jr. fra Amer Sports Norge AS.

Kontaktinformasjon:

Håkon Bjercke, Norges Tennisforbund, 90762776 eller hakon@tennis.no
Håkon Mjøen, Amer Sports Norge AS, 91649840 eller hakon.mjoen@wilson.com

Bilder

Last ned bilde
Last ned bilde

Forbundet er en sammenslutning av de lag eller grupper av lag innenfor Norges Idrettsforbund og olympiske og paralympiske komitè (NIF) som driver med tennis.