TV 2

Presseinvitasjon: Semifinale av «Skal vi danse» 4. november

TV 2 ønsker presse velkommen til å dekke semifinalen av «Skal vi danse» fra Gateway Studios Fornebu lørdag 4. november.

«Skal vi danse»-programlederne Helene Olafsen og Anders Hoff. Foto: Thomas Andersen/TV 2.

Journalister følger sendingen via skjerm fra presserommet. Dersom du ønsker fotoplass i salen må du melde interesse for dette.

Tid og sted:
Lørdag 4. november. Oppmøte for presse senest kl. 19.30.
Gateway Studios Fornebu, Forneburingen 53.

Direktesendingen starter kl. 20.00 og vises på TV 2 Direkte og TV 2 Play. Etter sending blir det anledning til å møte deltakerne for korte intervjuer på parketten.

TV 2 har egen stillsfotograf til stede under sending som publiserer bilder forløpende til NTB.

Dersom du ønsker å dekke sendingen fra Fornebu må du melde deg på til Siril Vatne Meling på sme@tv2.no innen fredag 3. november kl. 12.00.

Siril Vatne MelingKommunikasjonsansvarlig

Kompani Lauritzen, Kompani Lauritzen: Tropp 2, Skal vi danse, Kjendis AS, Petter - der ingen vil bo, Mitt mikroliv, Hva hendte med Dung, Norge bak fasaden, Huskestue

Tel:+47 970 43 166siril.vatnemeling@tv2.no

Vi er TV 2

Vi er TV 2, et redaktørstyrt mediehus og kommersiell allmennkringkaster. Vi formidler, skaper og forteller historier som gjør nyheter, aktualiteter, sport og underholdning tilgjengelig for folk uansett når, hvor og hvordan de måtte ønske. Gjennom en rekke ulike kommersielle TV-kanaler, digitale plattformer og tjenester tilbyr vi et bredt spekter av innhold som spenner fra lett underholdning til tung journalistikk.

TV 2 er en del av Egmont, som er et av Nordens største mediekonsern med over 6000 ansatte og aktivitet i 30 land. TV 2s eier Egmont er en stiftelse, som årlig deler ut over 100 millioner kroner til et bedre liv for barn og unge.

Følg pressemeldinger fra TV 2

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TV 2 på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra TV 2