TV 2 Play lanserer nye pakker og senker prisen

I dag lanserer TV 2 Play en helt ny og forenklet pakkestruktur. Samtidig lanseres et rimeligere total-abonnement.

- I en tid hvor de fleste opplever at økonomien er presset, er vi glade for å kunne tilby et rimeligere alternativ. Det ligger i vår strategi at vi ønsker å være allemannseie, og da er det viktig å ha attraktive produkter med valgfrihet, sier digitaldirektør Christian Birkeland i TV 2.

Det blir nå mulig å se både Eliteserien og Champions League for 50 kroner lavere hver måned enn i dag.

- Det er ikke hver dag prisene går ned, så vi håper og tror at dette vil bli tatt godt imot av fotballfansen. Vi går nå inn i en spennende periode med toppkamper i Champions League, og med en svært spennende avslutning av Eliteserien, sier Christian Birkeland.

TV 2 Play har i lengre tid hatt mange ulike pakkeløsninger.

- Den nye løsningen blir mye enklere å forholde seg til. Kundene får nå en helt ny valgfrihet, hvor de selv velger om de vil se på TV 2 Play med eller uten reklame. Dette gjør vi etter å ha lyttet til mange av de tilbakemeldingene vi har fått direkte fra kundene våre, sier digitaldirektøren.

Fra i dag kan kundene velge mellom disse fire pakkene:

Total: 349 kroner med reklame og 399 kroner uten reklame

Favoritt: 169 kroner med reklame og 229 kroner uten reklame

Basis: 109 kroner med reklame og 159 kroner uten reklame

Nyheter: 69 kroner med reklame og 109 kroner uten reklame

NB: Egne priser gjelder via distributør

Det vil fortsatt være tradisjonelle reklameblokker på direktesendt sport, nyheter og underholdning, men uten reklame rundt alle ferdiginnspilte programmer i de reklamefrie alternativene.

Dette inneholder de ulike pakkene:

Total: Norsk toppfotball, Champions League, La Liga, øvrig sport, Disney +, Direkte TV-kanaler, tusenvis av filmer og serier, alt av norsk underholdning og nyheter og aktualitet.

Favoritt: Tusenvis av filmer og serier, alt av norsk underholdning, Disney +, sport (ikke CL, norsk og spansk liga), direkte TV-kanaler og nyheter og aktualitet.

Basis: Direkte TV-kanaler, tusenvis av filmer og serier, alt av norsk underholdning og nyheter og aktualitet.

Mer info her: https://hjelp.tv2.no/hovedkategori/konto-og-abonnement/ny

Jan-Petter DahlPressesjef

For spørsmål om TV 2s innhold, TV 2 Play, seer- og strømmetall, og sportsrettigheter.
Kontaktperson for TV 2s leder- og redaktørgruppe.

Tel:+47 928 60 363jan-petter.dahl@tv2.no