Debitormassens sammensætning for konverterbare obligationsserier, Realkredit Danmark A/S

Til
Nasdaq Copenhagen A/S
Direktionen
Lersø Parkallé 100
www.rd.dk

Telefax 4514 9622

26. oktober 2023

Selskabsmeddelelse nummer 81/2023

I medfør af lov om kapitalmarkeder §24 oplyses hermed om debitormassens sammensætning vedrørende Realkredit Danmark A/S pr. fredag den 21. oktober 2023. Oplysningerne fremgår af vedhæftede datafil.

Oplysningerne vil desuden kunne ses på Realkredit Danmarks hjemmeside på www.rd.dk.

For yderligere oplysninger om dataformat og -indhold henvises til Nasdaq Copenhagen A/S’s hjemmeside.

Direktionen

Eventuel henvendelse kan rettes til chefanalytiker Hella Gebhardt Rønnebæk, 45 13 20 68.

Vedhæftede filer

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

IDEX Biometrics ASA – Invitation to presentation of fourth quarter and preliminary results for 202327.2.2024 10:30:00 CET | Press release