Nøyaktig pulsmåling og Google-apper direkte på håndleddet: Møt Pixel Watch 2

Nå kommer endelig Googles anerkjente smartklokke til Norge. Med Pixel Watch 2 får du tilgang til Googles mest avanserte pulsmåling rett fra håndleddet, sammen med et bredt utvalg apper som Assistant, Gmail, Kalender og mer for å hjelpe deg med å få mest mulig ut av dagen.

PIXEL WATCH: Googles anerkjente smartklokke kommer til Norge. Foto: Google

Utstyrt med Googles nyeste AI og sensorteknologi, så kan du være trygg på å få nøyaktige og pålitelige målinger av pulsen din med Pixel Watch 2 – uansett hvor hardt du trener.  Samtidig får du tilgang til et bredt spekter av avanserte helsemålinger av alt fra hjertehelse til søvnkvalitet og kroppsrespons.

Klokken er designet i 100 prosent resirkulert aluminium. Den kan stilles inn til å automatisk minne deg på neste treningsøkt eller gi råd om hvordan du kan endre rutinene dine for å øke ditt generelle velvære, for eksempel hvis målingene viser tegn på stress eller sykdom.

Samtidig er klokken utstyrt med Googles nyeste sikkerhetsfunksjoner, som gir trygghet i hverdagen. Blant annet Safety Check-funksjonen, hvor du kan stille inn en timer for å sende dine pårørende informasjon om at du er ok når du har bekreftet det selv, eller Emergency Sharing-funksjonen som gir dine pårørende tilgang til å se nøyaktig hvor du er på et gitt tidspunkt.

Pixel Watch kommer med et bredt utvalg av de mest brukte Google-appene som Gmail og Google Assistant, noe som gjør det enkelt å navigere i helsehistorikk og treningsresultater. Kobler du klokken med de andre Pixel-produktene dine, åpner det for enda flere bruksmuligheter – for eksempel kan du bruke klokken til å fjernutløse telefonens kamera og dermed spare avgjørende sekunder når du skal ta et bilde på avstand.

Den lange batterilevetiden og rask lading sørger for at du har tilgang til alle klokkens mange Google- og Fitbit-funksjoner døgnet rundt.

Pixel Watch 2 kommer i fire fargekombinasjoner: polert sølv/bay, polert sølv/porcelain, matt sort/obsidian og rose/hassel. I tillegg finnes det et omfattende utvalg av tilbehør, som de nye Metal Slim- og Active Sport-remmene, slik at du enkelt kan style klokken slik at den passer stilen din både i og utenfor treningsstudioet.

Priser og tilgjengelighet

Pixel Watch 2 kommer i butikk den 12. oktober og kommer med et 6-måneders Fitbit Premium-medlemskap og 1-måneders prøveversjon av YouTube Music Premium.

• Wifi: 4.590,-

• LTE: 5.190,-

PIXEL WATCH: Googles anerkjente smartklokke kommer til Norge.
Pixel Watch 2 i fargen sølv/porcelain
Pixel Watch 2 i fargen matt sort/obsidian