PRIV.RED: Kvinnelandslagets program for kommende samling

Se oversikt over treningstider og pressetreff i forbindelse med kvinnelandslagets kamper mot Østerrike og Portugal

Norge spiller to kamper i Nations League i september: mot Østerrike 22. september på Ullevaal Stadion og Portugal 26. september i Porto.

Her er medieprogrammet for samlingen  - eventuelle endringer vil bli oppdatert fortløpende på denne siden.

Pressekontakt: Halvor Lea  tlf 419 000 21 / halvor.lea@olympiatoppen.no

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Norges Fotballforbund på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

PRIV.RED: Invitasjon til landslagsuttak A-herrer28.9.2023 14:32:34 CEST | Pressemelding

Landslagssjef Ståle Solbakken presenterer troppen til herrelandslagets EM-kvalifiseringskamper mot Kypros 12. oktober i Larnaca og Spania 15. oktober på Ullevaal Stadion. Tid: Tirsdag 3. oktober kl. 12:00 Sted: Colosseum, Ullevaal Stadion I tillegg vil U21-landslagstrener Jan Peder Jalland presentere sin tropp til privatlandskampen mot Østerrike 12. oktober og EM-kvalifiseringskampen mot Italia 17. oktober. Pressekonferansen streames på NFF TV og Fotballandslagets Facebook-side. Media som ønsker tilgang til streamen kan kontakte msw@fotball.no

PRIV.RED: Invitasjon til landslagsuttak A-kvinner8.9.2023 15:19:22 CEST | Pressemelding

Leif Gunnar Smerud presenterer troppen til kvinnelandslagets Nations League-kamper mot Østerrike 22. september og Portugal 26. september. Tid: Onsdag 13. september kl 10:00 Pressekonferansen holdes i kjelleren på Ullevaal Stadion, inngang H (presseinngangen). U23-landslagstrener Per Inge Jacobsen vil også presentere sin tropp til privatlandskampen mot England 21. september. Pressekonferansen streames på NFF TV og Fotballandslagets Facebook-side. Media som ønsker tilgang til streamen kan kontakte msw@fotball.no