Utvider merkevaren – nå kan du reise hvor du vil med TUI
Målet til TUIs nye merkevarekampanje, er å vise fram bredden i alt selskapet tilbyr med alt fra klassisk charter til ski og storbyferier eller reiser til eksotiske reisemål.

Den nye merkevarekampanjen lanseres i hele Norden i september. Kampanjen skal sette søkelyset på den strategiske reisen som TUI er i gang med.
Ikke kun charter, men alle typer reiser
– Tidligere var TUI en reiseoperatør med en veldig sterk charterprofil. Nå leverer vi en mengde ulike ferieopplevelser. Er det en storbyferie i Roma eller en skiferie i Alpene som står høyest på ønskelista? Eller vil du på bryllupsreise til en paradisøy i Mexico eller på Maldivene? Uansett hva som er din neste drømmeferie, kan den bestilles hos oss i TUI, sier salgssjef i Norge, Anya Tonn.
De klassiske sol- og badeferiene er fortsatt kjernen i virksomheten, men i tillegg har TUI en stadig voksende portefølje av nye typer reiser, destinasjoner, opplevelser og tjenester. Med den nye merkekampanjen ønsker TUI å ytterligere befeste sin posisjon som den ledende reiseoperatøren i Norden.

Skreddersy din egen reise
– Vi er veldig stolte av å ha utviklet den nye merkevarekampanjen vår. Her får vi vist fram hele bredden vår, samtidig som vi snakker om alt en reise kan være på et mer følelsesmessig nivå. Vi gir kundene mer fleksibilitet og valgfrihet i kombinasjon med tryggheten som er så sterkt knyttet til merkevaren vår. Samlet sett gir dette en merverdi for kundene, noe som er viktig når man skal velge en reiseoperatør, sier Lisa Rönnberg, nordisk markedsdirektør i TUI.
Fleksibiliteten betyr i praksis at du kan sette sammen din egen pakke med rutefly og hotell. Passer det deg best å være borte i 3,5 eller 12 dager? Det er opp til deg. Du kan selvsagt også velge en klassisk pakkereise eller bare bestille en flybillett eller kun hotellrom. Har du ikke lyst til å gjøre hele jobben selv, så sitter kundesenteret i Oslo klare til å hjelpe deg.
Fakta
Den nye merkevarekampanjen er utviklet av TUIs interne byrå Creative Studio, med støtte fra F&B Studios, som en forlengelse av "Live Happy", TUIs globale merkevarekonsept. Kampanjen lanseres i Norge i uke 39, i uka før høstferien, med en bred mediemiks, inkludert TV, digitale annonser, nasjonal utendørsreklame, trykk, radio og native annonsering. Kampanjen lanseres noen uker tidligere i Sverige, Finland og Danmark.
Nøkkelord
Kontakter
Anne Mørk-LøwengreenKommunikasjonssjef, NorgeTUI
Tel:+47 99205332anne.lowengreen@tui.noBilder



Om oss
TUI Norge er i dag en del av TUI Nordic, og er med en markedsandel på 25 % den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUI fly Nordic og Nazar. TUI er langhelger i storbyer, skidager i Alpene og bading i sola. TUI er trygghet, service og tusen valgmuligheter. Vi er alt en reise kan være.
Følg pressemeldinger fra TUI Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra TUI Norge
National Geographic og TUI utvider samarbeidet23.11.2023 07:00:00 CET | Pressemelding
National Geographic og TUI lanserer et utvidet samarbeid. Flere enn 40 nye heldags- og halvdagsutflukter er nå tilgjengelige for alle, uavhengig av ferietype.
Nå kan du enkelt oppleve Formel 1- byen Singapore20.11.2023 10:00:00 CET | Pressemelding
I vinter kan du enkelt oppleve Formel 1 - byen Singapore. Den pulserende storbyen som kan by på alt fra innovativ arkitektur til tropisk klima og strandliv, er ny av året i TUIs brede utvalg av dynamiske pakkereiser.
Flere barnefamilier velger spontanferie i vinter10.11.2023 12:33:46 CET | Pressemelding
Det er veldig mange barnefamilier som bestiller en ferie i siste liten nå i vinter. – Vi ser en klar trend som skiller seg fra normalen, sier kommunkasjonssjef i TUI, Anne Mørk-Løwengreen.
Hit drømmer nordmenn om å reise i vinter8.11.2023 07:00:00 CET | Pressemelding
En vakker paradisøy i fjerne strøk omringet av asurblått hav, er den klassiske reisedrømmen for mange. Men i vinter preger realismen reisedrømmen til de fleste nordmenn.
Lavest mulig pris er ikke det viktigste for nordmenn3.11.2023 08:00:00 CET | Pressemelding
Kun 12 % av nordmenn oppgir at lavest mulig pris er det viktigste, når de skal ut å reise i vinter. Det viser en fersk gallupundersøkelse fra Kantar Media.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom