Utvider merkevaren – nå kan du reise hvor du vil med TUI
Målet til TUIs nye merkevarekampanje, er å vise fram bredden i alt selskapet tilbyr med alt fra klassisk charter til ski og storbyferier eller reiser til eksotiske reisemål.

Den nye merkevarekampanjen lanseres i hele Norden i september. Kampanjen skal sette søkelyset på den strategiske reisen som TUI er i gang med.
Ikke kun charter, men alle typer reiser
– Tidligere var TUI en reiseoperatør med en veldig sterk charterprofil. Nå leverer vi en mengde ulike ferieopplevelser. Er det en storbyferie i Roma eller en skiferie i Alpene som står høyest på ønskelista? Eller vil du på bryllupsreise til en paradisøy i Mexico eller på Maldivene? Uansett hva som er din neste drømmeferie, kan den bestilles hos oss i TUI, sier salgssjef i Norge, Anya Tonn.
De klassiske sol- og badeferiene er fortsatt kjernen i virksomheten, men i tillegg har TUI en stadig voksende portefølje av nye typer reiser, destinasjoner, opplevelser og tjenester. Med den nye merkekampanjen ønsker TUI å ytterligere befeste sin posisjon som den ledende reiseoperatøren i Norden.

Skreddersy din egen reise
– Vi er veldig stolte av å ha utviklet den nye merkevarekampanjen vår. Her får vi vist fram hele bredden vår, samtidig som vi snakker om alt en reise kan være på et mer følelsesmessig nivå. Vi gir kundene mer fleksibilitet og valgfrihet i kombinasjon med tryggheten som er så sterkt knyttet til merkevaren vår. Samlet sett gir dette en merverdi for kundene, noe som er viktig når man skal velge en reiseoperatør, sier Lisa Rönnberg, nordisk markedsdirektør i TUI.
Fleksibiliteten betyr i praksis at du kan sette sammen din egen pakke med rutefly og hotell. Passer det deg best å være borte i 3,5 eller 12 dager? Det er opp til deg. Du kan selvsagt også velge en klassisk pakkereise eller bare bestille en flybillett eller kun hotellrom. Har du ikke lyst til å gjøre hele jobben selv, så sitter kundesenteret i Oslo klare til å hjelpe deg.
Fakta
Den nye merkevarekampanjen er utviklet av TUIs interne byrå Creative Studio, med støtte fra F&B Studios, som en forlengelse av "Live Happy", TUIs globale merkevarekonsept. Kampanjen lanseres i Norge i uke 39, i uka før høstferien, med en bred mediemiks, inkludert TV, digitale annonser, nasjonal utendørsreklame, trykk, radio og native annonsering. Kampanjen lanseres noen uker tidligere i Sverige, Finland og Danmark.
Nøkkelord
Kontakter
Anne Mørk-LøwengreenKommunikasjonssjef, NorgeTUI
Tel:+47 99205332anne.lowengreen@tui.noBilder



Om oss
TUI Norge er i dag en del av TUI Nordic, og er med en markedsandel på 25 % den største aktøren på det nordiske reisemarkedet. TUI Norge ble etablert i 1973. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Spania. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUI fly Nordic og Nazar. TUI er langhelger i storbyer, skidager i Alpene og bading i sola. TUI er trygghet, service og tusen valgmuligheter. Vi er alt en reise kan være.
Følg pressemeldinger fra TUI Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra TUI Norge
Vi flykter hit i høstferien21.9.2023 09:11:30 CEST | Pressemelding
Når det gjelder det mest populære reisemålet i høstferien er det ingen konkurranse å snakke om. Her er det ingen over og ingen ved siden. – Det samme gjentar seg år etter år, sier kommunikasjonssjef i TUI, Anne Mørk-Løwengreen.
Nordmenn er nordiske mestere i å sette sammen reiser selv18.9.2023 09:03:30 CEST | Pressemelding
55% av nordmenn liker best å bestille fly og hotell hver for seg, når de skal ut på reise. Det viser TUIs årlige merkevareundersøkelse. Det går hånd i hanske med reiseoperatørens nye langtidsstrategi for vekst.
TUI lanserer reiser til åtte nye byer i USA13.9.2023 09:12:12 CEST | Pressemelding
TUI lanserer åtte nye amerikanske destinasjoner nå i høst. – USA er et mangfoldig land man enten drømmer om å dra til eller reise tilbake til, sier kommunikasjonssjef, Anne Mørk-Løwengreen. Antall bestillinger fra Norge til USA har nesten fordoblet seg siden i fjor.
Nå kan du fly direkte til fredagstacoens hjemland6.9.2023 07:00:00 CEST | Pressemelding
TUI har satt opp tre direktefly til Mexico i vinter. – Nordmenn begynner virkelig å få øynene opp for dette spennende reisemålet. Det har kommet inn nesten tre ganger så mange bestillinger i år sammenlignet med i fjor vinter, sier kommunikasjonssjef, Anne Mørk-Løwengreen.
Dette reisemålet har vært mest populært i tre uker30.8.2023 07:00:00 CEST | Pressemelding
– Bestillingene har økt med 15% sist uke og klassikeren har vært vår bestselger de siste tre ukene, sier kommunikasjonssjef i TUI, Anne Mørk-Løwengreen.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom