Medietilsynet skal fordele fire millionar kroner til medieforsking
Medietilsynet opnar no for søknader om midlar til medierelaterte forskingsprosjekt.

Forskarar, journalistar, mastergradsstudentar eller andre med gode forskingsprosjekt kan søke om midlar når Medietilsynet skal fordele cirka 4,2 millionar kroner til medieforsking. Forskinga skal vere praktisk orientert og skal kunne brukast i mediekvardagen. Søknadsfristen er 16. oktober, og pengane blir fordelte på nyåret.
Forsking på mediemangfald og kritisk medieforståing er prioritert
Midlane går til forskings- og utviklingsarbeid knytt til media og mediebruk, og prosjekta skal ha både ein teoretisk og praktisk nytteverdi.
– Forsking innanfor mediemangfald, kritisk medieforståing og dataspel blir prioritert, seier avdelingsdirektør Hanne Sekkelsten i Medietilsynet.
Medietilsynet påpeikar at mediemangfald og kritisk medieforståing er viktig for eit velfungerande demokrati, og at det derfor er viktig med forsking på desse områda.
400 000 kroner er øyremerkt forsking på dataspeling
Av forskingsmidlane som no blir kunngjort, er 400 000 kroner øyremerkt forsking på dataspel. Eitt av måla i regjeringas handlingsplan mot speleproblem 2022-2025 er å finne ut korleis styrkane til dataspeling kan brukast til at færre får speleproblem.
Søkarane kan forvente svar mot slutten av januar 2024.
Nøkkelord
Kontakter
Elise KureKommunikasjonsrådgiverMedietilsynet
Tel:90697334elise.kure@medietilsynet.noOm Medietilsynet
Medietilsynet skal bidra til å realisere statens mediepolitiske mål. Våre hovedoppgaver er å fremme demokrati og ytringsfrihet gjennom mediemangfold og kritisk medieforståelse. Vi veileder barn og unge i bruk av digitale medier, fører tilsyn med aldersgrenser for film, forvalter støtteordninger, fordeler pressestøtte og fører tilsyn med kringkasting. Tilsynet er underlagt Kultur- og likestillingsdepartementet.
Følg pressemeldinger fra Medietilsynet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Medietilsynet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Medietilsynet
Ny rapport fra Medietilsynet: Mange får med seg nyheter, men færre er på tradisjonelle plattformer6.5.2025 06:50:00 CEST | Pressemelding
De fleste følger med på nyheter, men færre bruker tradisjonelle plattformer i sitt daglige nyhetskonsum. Det viser Medietilsynets nye rapport om status for bruksmangfoldet.
Stian Barsnes-Simonsen blir ny kommunikasjonssjef i Medietilsynet24.4.2025 10:00:00 CEST | Pressemelding
Stian Barsnes-Simonsen (46) er ansatt som ny kommunikasjonssjef i Medietilsynet.
Forbod mot reklame i radio og tv i påska16.4.2025 06:50:00 CEST | Pressemelding
Radio- og tv-kanalane har ikkje lov til å sende vanleg reklame langfredag og 1. påskedag. Mange av kringkastarane vel å gi bort reklameplassen til ideelle organisasjonar desse dagane.
Endra aldersgrense på ny familiefilm etter tilsyn11.4.2025 06:50:00 CEST | Pressemelding
Den nye kinofilmen “Hundemannen” har fått ny aldersgrense etter at Medietilsynet har ført tilsyn med han. Filmen har nå aldersgrense 6 år mens den først var merka “tillaten for alle”.
Endringer i kringkastingsregelverket: Nye reklameregler og økte krav til universell utforming fra 1. mai4.4.2025 12:10:19 CEST | Pressemelding
Oppmykning i reglene for reklame, sponsing og produktplassering er blant lovendringene som gjelder for norske kringkastere og strømmetjenester fra 1. mai. Samtidig blir det skjerpede krav til universell utforming.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom