7-Eleven feirer åpning av nytt konsept lørdag 26. august
- Vi jobber hele tiden med å bane vei for fremtidens convenience-bransje, og har i det nye konseptet lagt vekt på å skape bedre kundeopplevelser tilpasset bylivet i Oslo. Dette inkluderer økt fokus på gode matopplevelser, flere sitteplasser, spennende samarbeidspartnere og et mer bærekraftig tilbud som vi er helt sikre på at kundene kommer til å elske, sier AnnaMaria Carnemark, administrerende direktør i Reitan Convenience Norway (RCN).
Nye samarbeidspartnere
Butikken har inngått et samarbeid med den lokale donut-aktøren Talormade, som produserer og leverer dagsferske donuts fra bunnen fra deres bakeri på Sagene. Denne uken ble det offisielt at Talormade etter tøffe tider kun skal beholde én av sine cafeer i Oslo. Desto viktigere blir samarbeidet med 7-Eleven Norge, som nå utvider tilbudet til konseptbutikken på Torshov også.
Bærekraft har også vært et viktig satseområde i utviklingen av 7-Eleven sitt nye konsept og butikken har derfor inngått et samarbeid med kaffeprosjektet Lykke Kaffegårdar. Men også mattilbudet har blitt oppgradert med sunnere "on the go"-produkter og kundene kan nå få tak i næringsrike salater fra Palett i Storgata. Palett har som visjon å inspirere folk til å ta bedre matvalg både for kroppen og planeten, og er blant annet utviklet av influencer og ernæringsrådgiver Emilie Nereng.
Grand Opening av 7-Eleven Storgata lørdag 26. august
Førstkommende lørdag 26. august arrangerer 7-Eleven åpningsevent for den nye butikken i Storgata mellom kl. 11-17. Denne dagen vil butikkens nye samarbeidspartnere Palett, Talormade og Lykke være til stede for å fortelle mer om deres konsept og produkter.
Utenfor butikken vil kundene kunne kjøpe både mat og nytt merch – inkludert "bucket hats", tennissokker og hoodies fra 7-Eleven. Kjøpmann Mohsin Munir planlegger også å dele ut sitt nye produkt "croffles", med andre ord croissanter stekt i belgisk vaffeljern som har florert på sosiale medier den siste tiden.
- Det blir smaksprøver, konkurranser, gode tilbud og liv og røre både i- og utenfor butikken, avslutter Hjortdahl.
I ekte 7-Eleven ånd skal båndet som symboliserer offisiell åpning av ny butikk og nye muligheter for kjeden klippes av administrerende direktør, AnnaMaria Carnemark, klokken 11:07.
Velkommen til Grand Opening av 7-Eleven Storgata, lørdag 26. august.
Nøkkelord
Kontakter
Sara Ulla NyquistKommunikasjonsrådgiver/Content ManagerReitan Convenience Norway
Tel:90297488sara.nyquist@reitanconvenience.noBilder
Om Reitan Convenience
Følg pressemeldinger fra Reitan Convenience
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Reitan Convenience på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Reitan Convenience
Reitan Convenience Norway øker kommersiell satsning med ny kommersiell direktør og salgsdirektør10.10.2024 10:00:00 CEST | Pressemelding
Salman Sakizi, tidligere salgsdirektør, inntrer rollen som kommersiell direktør i Reitan Convenience Norway (RCN) sin nye kommersielle avdeling. Dermed blir Bente Pedersen, tidligere regionsjef, ny salgsdirektør i RCN.
Narvesen gjentar kaffetradisjon og donerer 1 kr per solgte kaffekopp til TV-aksjonen: - Årets viktigste kampanje1.10.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
De tre første ukene i oktober donerer Narvesen 1 kr per solgte kaffekopp og varm drikke til årets TV-aksjon. Narvesen tilbyr også gratis kaffe til alle bøssebærere på den store aksjonsdagen søndag 20. oktober. Kaffekampanjen har blitt en årelang tradisjon for kioskkjeden, som samarbeider med TV-aksjonen for syvende år på rad.
7-Eleven inngår samarbeid med Kreftforeningen: - Donerer 5 kr per solgte Pink Burger til Rosa sløyfe-aksjonen27.9.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
7-Eleven inngår nytt samarbeid med Kreftforeningen, hvorav kjedens første kampanje i årshjulet går til støtte for Rosa sløyfe-aksjonen. I hele oktober tilbyr 7-Eleven fisk- og kyllingburgere med rosa burgerbrød i deres butikker i by og langs vei. 5 kr per solgte rosa burger doneres til Rosa sløyfe og deres forskningsarbeid på brystkreft.
Narvesen lanserer plantebaserte nyheter med Hanne-Lene Dahlgren: - Vil gjøre det enklere for kunden å ta gode valg i tråd med norske kostråd21.8.2024 08:47:20 CEST | Pressemelding
I begynnelsen av året kunne Narvesen dele nyheten om kjedens nye samarbeid med kokebokforfatter og samfunnsdebattant, Hanne-Lene Dahlgren – også kjent som Norges største «vegetarentusiast». Denne uken lanseres de nye plantebaserte produktene eksklusivt i Narvesen sine butikker.
Narvesen åpner testlab for gode valg på farten4.6.2024 18:57:42 CEST | Pressemelding
Tirsdag 4. juni åpnet Narvesen offisielt dørene til sin nye testlab på Jernbanetorget i Oslo. Den nyoppussede konseptbutikken er en pilot for bærekraftig utvikling av kjeden og tiltak som skal gjøre det enklere for kunden å ta gode valg på farten.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom