7-Eleven feirer åpning av nytt konsept lørdag 26. august
- Vi jobber hele tiden med å bane vei for fremtidens convenience-bransje, og har i det nye konseptet lagt vekt på å skape bedre kundeopplevelser tilpasset bylivet i Oslo. Dette inkluderer økt fokus på gode matopplevelser, flere sitteplasser, spennende samarbeidspartnere og et mer bærekraftig tilbud som vi er helt sikre på at kundene kommer til å elske, sier AnnaMaria Carnemark, administrerende direktør i Reitan Convenience Norway (RCN).
Nye samarbeidspartnere
Butikken har inngått et samarbeid med den lokale donut-aktøren Talormade, som produserer og leverer dagsferske donuts fra bunnen fra deres bakeri på Sagene. Denne uken ble det offisielt at Talormade etter tøffe tider kun skal beholde én av sine cafeer i Oslo. Desto viktigere blir samarbeidet med 7-Eleven Norge, som nå utvider tilbudet til konseptbutikken på Torshov også.
Bærekraft har også vært et viktig satseområde i utviklingen av 7-Eleven sitt nye konsept og butikken har derfor inngått et samarbeid med kaffeprosjektet Lykke Kaffegårdar. Men også mattilbudet har blitt oppgradert med sunnere "on the go"-produkter og kundene kan nå få tak i næringsrike salater fra Palett i Storgata. Palett har som visjon å inspirere folk til å ta bedre matvalg både for kroppen og planeten, og er blant annet utviklet av influencer og ernæringsrådgiver Emilie Nereng.
Grand Opening av 7-Eleven Storgata lørdag 26. august
Førstkommende lørdag 26. august arrangerer 7-Eleven åpningsevent for den nye butikken i Storgata mellom kl. 11-17. Denne dagen vil butikkens nye samarbeidspartnere Palett, Talormade og Lykke være til stede for å fortelle mer om deres konsept og produkter.
Utenfor butikken vil kundene kunne kjøpe både mat og nytt merch – inkludert "bucket hats", tennissokker og hoodies fra 7-Eleven. Kjøpmann Mohsin Munir planlegger også å dele ut sitt nye produkt "croffles", med andre ord croissanter stekt i belgisk vaffeljern som har florert på sosiale medier den siste tiden.
- Det blir smaksprøver, konkurranser, gode tilbud og liv og røre både i- og utenfor butikken, avslutter Hjortdahl.
I ekte 7-Eleven ånd skal båndet som symboliserer offisiell åpning av ny butikk og nye muligheter for kjeden klippes av administrerende direktør, AnnaMaria Carnemark, klokken 11:07.
Velkommen til Grand Opening av 7-Eleven Storgata, lørdag 26. august.
Nøkkelord
Kontakter
Sara Ulla NyquistKommunikasjonsrådgiver/Content ManagerReitan Convenience Norway
Tel:90297488sara.nyquist@reitanconvenience.noBilder








Om Reitan Convenience
Følg pressemeldinger fra Reitan Convenience
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Reitan Convenience på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Reitan Convenience
Reitan Convenience Norway restrukturerer for å skape en mer fremtidsrettet butikkportefølje25.11.2025 12:45:00 CET | Pressemelding
Reitan Convenience Norway, som driver kjedene Narvesen, 7-Eleven og Northland, gjennomfører nå en større restrukturering for å sikre en rendyrket, lønnsom og fremtidsrettet butikkportefølje. Dette innebærer at 70 kiosker gradvis vil bli avviklet fra 2026. Bakgrunnen er en vedvarende negativ utvikling i kundegrunnlag og lønnsomhet i enkelte deler av virksomheten.
7-Eleven x Thea Elise Klingvall: Merch made in Heaven31.10.2025 10:07:43 CET | Pressemelding
Fredag 31. oktober lanserer 7-Eleven en ny merch-kolleksjon designet av den populære kunstneren, Thea Elise Klingvall. Merchsatsingen bygger videre på et eksisterende samarbeid, hvorav Thea blant annet har arrangert tegne- og malekurs for barna på 7-Eleven sine sommer- og høstcamper dette året. Nå ønsker de å tilgjengeliggjøre kunst fra Theas personlige atelier, til butikkhyller og merchstativ over hele landet.
7-Eleven lanserer merch designet av ungt talent fra Fagskolen Kristiania7.10.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
Denne høsten har 7-Eleven lansert ny merch designet av 28 år gamle Vivian Ree. Kolleksjonen er et resultat av et kreativt samarbeid med Fagskolen Kristiania våren 2024, der 19 illustrasjonsstudenter fikk designe idéer til 7-Eleven sitt nye merch i semesteroppgave. Blant mange sterke bidrag ble det Vivian som gikk helt til topps.
Narvesen lanserer limited edition-kopp til støtte for TV-aksjonen30.9.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
I tre uker fra tirsdag 30. september donerer Narvesen 1 kr per solgte kaffekopp og varm drikke til TV-aksjonen. Kaffekampanjen er en årelang tradisjon for kioskkjeden, og denne gangen lanseres også selve kaffekoppen i ny drakt. Den kjente illustratøren Anette Moi står bak designet, som er inspirert av årets sak.
Gir ut ulovlig avis på pressefrihetens dag2.5.2025 07:30:00 CEST | Pressemelding
I samarbeid med Nobels Fredssenter og Helsingforskomiteen, gir Narvesen ut en «ulovlig» avis på FNs internasjonale dag for pressefrihet lørdag 3. mai. Avisen «The Forbidden Times» er en eksklusiv utgivelse bestående av artikler som er forbudt å publisere i sine opprinnelsesland.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom
