Ytterligere 2 millioner i valgkampstøtte til Frp - fra foreningen «Aksjon for Borgerlig valgseier»!

Det er gledelig å konstatere at oppslutningen omkring vår forening er økende og at pengestøtten til vårt arbeid fortsetter å strømme inn, sier styremedlem og talsperson for foreningen Ole Gunnar Hauso.

Årsaken til den brede støtten må være at folk på borgerlig side har oppdaget den økonomiske skjevheten i valgkampstøtten som har eksistert i en årrekke mellom de politiske partier på venstre og høyre fløy. Ifølge partifinansiering.no har venstresiden siden 2017 mottatt 113,5 millioner mer i pengestøtte sammenlignet med de borgerlige partiene. Den skjulte millionstøtten som AP mottar fra Fagforbundet - blant annet i form av betalte annonsekampanjer – kommer i tillegg.

Vil unngå spekulasjoner omkring motytelser

«Aksjon for Borgerlig valgseier» ønsker å bidra til å jevne ut den økonomiske skjevheten i valgkampstøtten ved å overføre vårt overskudd som økonomiske bidrag til politiske partier på borgerlig side.

For å fjerne enhver tvil rundt givers eventuelle motiver knyttet til enkeltsaker har «Aksjon for Borgerlig valgseier» bevisst valgt å skjerme opplysninger mellom giver og mottaker. Dette er i sterk kontrast til LO's bidrag til venstresiden. Inhabilitet og bindinger dokumenteres daglig. Fra bussing av AP's kandidater, til skattefradrag for fagforeningskontingent og finansiering av valgkamper med hundrevis av millioner kroner. Det hele krydres med styreverv i Arbeiderpartiet, et dokumentert samrøre i over hundre år.

Vårt hovedformål

Intensjonen til foreningen «Aksjon for Borgerlig valgseier» er å bidra med kunnskap om hva som er god politikk for finansieringen av felleskapet. Dette formidler vi på vår hjemmeside og i reklamekampanjer. Hva foreningen står for og arbeider for - kommer klart og tydelig frem på vår hjemmeside, avslutter Ole Gunnar Hauso.

Oppfordring

Vi oppfordrer alle som ønsker å endre den politiske kursen i landet til å bidra med økonomisk støtte direkte til de borgerlige partier – alternativt til vår forening. Dette for å oppveie noe av den økonomiske ubalansen som LO og fagforbundene forårsaker med sin formidable støtte til AP og sosialistene på venstresiden.

Om Aksjon for Borgerlig Valgseier

Aksjon for Borgerlig Valgseier

Styre i foreningen «Aksjon for Borgerlig Valgseier»:

Finn Tolpinrud – Styreformann

Ole Gunnar Hauso – styremedlem og talsperson