VGTV får åtvaring frå Medietilsynet etter brot på reklamereglane
VGTV får åtvaring frå Medietilsynet etter å ha brote regelen om merking av produktplassering i fleire program. – Regelen er laga for å gjere sjåarane merksame på at eit produkt er plassert i eit redaksjonelt program mot betaling, seier Hanne Nistad Sekkelsten, direktør for juridisk og regulatorisk avdeling i Medietilsynet.
I fleire av episodane i VGTV av «Spårtsklubben» og «Harm & Hegseth» som Medietilsynet kontrollerte, mangla merkinga av produktplasseringa, eller ho var ikkje tydeleg nok. I nokre av episodane av «Harm & Hegseth» hamna i tillegg produktplasseringsmerket over aldersmerkinga.
Kringkastingslova seier at produktplassering som hovudregel er forbode, men tillèt likevel produktplassering i somme program, som sportsprogram og lette underhaldningsprogram. Da skal sjåarane på ein tydeleg måte gjerast merksame på at programmet inneheld produktplassering, både når programmet begynner, når det sluttar, og etter eit reklameavbrot.
VGTV er einig i vurderingane frå Medietilsynet
VGTV opplyser til Medietilsynet at feilen kjem av svikt i gjennomføringa og oppfølginga av rutinane i selskapet, trass i at VGTV fekk åtvaring for brot på den same lovregelen før jul i fjor. Ifølge VGTV er alle rutinar no gått gjennom og kommunisert enda ein gong, og det er utarbeidd ei sjekkliste som eit ledd i kvalitetssikringa.
– Av omsyn til sjåarane er det viktig at reglane om produktplassering blir følgde. Fordi VGTV har brote ein viktig regel om produktplassering i kringkastingslova på nytt, gir Medietilsynet no ein sanksjon i form av åtvaring, seier Sekkelsten.
Medietilsynet kan gi åtvaring og gebyr som sanksjon ved brot på kringkastingslova.
Nøkkelord
Kontakter
Nina Bjerkekommunikasjonsrådgiver og pressekontakt
Tel:+47 419 34 154nina.bjerke@medietilsynet.noOm Medietilsynet
Medietilsynet skal bidra til å realisere statens mediepolitiske mål. Våre hovedoppgaver er å fremme demokrati og ytringsfrihet gjennom mediemangfold og kritisk medieforståelse. Vi veileder barn og unge i bruk av digitale medier, fører tilsyn med aldersgrenser for film, forvalter støtteordninger, fordeler pressestøtte og fører tilsyn med kringkasting. Tilsynet er underlagt Kultur- og likestillingsdepartementet.
Følg pressemeldinger fra Medietilsynet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Medietilsynet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Medietilsynet
Nå kan lokale lyd- og bildemedier søke om 23,8 millioner kroner10.12.2024 10:02:45 CET | Pressemelding
Medietilsynet åpner nå opp for at lokalradio og lokal-tv kan søke om støtte for 2025. Støtte kan også tildeles podkast og ikke-direktesendte bildeprogram som retter seg mot et lokalt publikum.
Medietilsynet sanksjonerer tre lokale kringkastere6.12.2024 06:50:00 CET | Pressemelding
To lokal-tv-kanaler har fått advarsel og en lokalradio-kanal må betale gebyr etter at Medietilsynet har hatt tilsyn med reklamereglene hos lokale kringkastere.
2024-undersøkelser om barn og unges digitale hverdag er klare29.11.2024 14:13:01 CET | Pressemelding
Medietilsynet har publisert alle resultatene fra undersøkelsene Barn og medier 2024 og Foreldre og medier 2024.
Ny undersøkelse fra Medietilsynet: Sosiale medier er nyhetskilden barn og unge bruker oftest27.11.2024 06:50:00 CET | Pressemelding
Cirka åtte av ti 9–18-åringer får nyheter fra sosiale medier og tv, men sosiale medier er hyppigere brukt enn tv som nyhetskilde. Det viser Medietilsynets undersøkelse Barn og medier 2024.
Det gjekk på engelsk – og norsk?25.11.2024 13:02:55 CET | Kronikk
Engelsk, engelsk, engelsk, litt norsk, engelsk. Slik er mediekvardagen for barn og unge. Gjer det noko?
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom