Årsrapport 2022 for Investeringsforeningen Nordea Invest

Bestyrelsen for Investeringsforeningen Nordea Invest har på bestyrelsesmøde den 28. februar 2023 godkendt foreningens årsrapport for 2022 og indstiller den til godkendelse på den ordinære generalforsamling mandag den 24. april 2023.

Foreningens årsrapport for 2022 kan fra den 28. februar 2023 downloades på www.nordeainvest.dk.

Nordea Fund Management, filial af Nordea Funds Oy, Finland

Rasmus Eske Bruun
Filialbestyrer

To view this piece of content from www.globenewswire.com, please give your consent at the top of this page.
To view this piece of content from ml-eu.globenewswire.com, please give your consent at the top of this page.

About GlobeNewswire by notified

Subscribe to releases from GlobeNewswire by notified

Subscribe to all the latest releases from GlobeNewswire by notified by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from GlobeNewswire by notified

Notice convening the extraordinary general meeting of Pharma Equity Group A/S8.5.2024 10:20:31 CEST | Press release

8 May 2024 Announcement no. 15 Notice convening the extraordinary general meeting of Pharma Equity Group A/S The board of directors hereby convenes an extraordinary general meeting in Pharma Equity Group A/S ("PEG" or the "Company") to be held on: 3 June 2024, at 15:30 CEST at Wihlborg's Canteens Slotsmarken 15 DK-2970 Hørsholm The agenda for the extraordinary general meeting is as follows: Proposal to reduce the Company's share capitalAuthorization to the chair of the general meeting Item 1 – Proposal to reduce the Company's share capital The board of directors proposes to reduce the Company's share capital by a nominal value of DKK 920,667,494.7 from a nominal value of DKK 1,022,963,883.00 to a nominal value of DKK 102,296,388.3. The capital reduction does not affect the number of outstanding shares or voting rights in the Company, and, consequently, does not affect the individual investor's number of shares or voting rights. The capital reduction will be made by allocation to a spec

Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling i Pharma Equity Group A/S8.5.2024 10:20:31 CEST | pressemeddelelse

8. maj 2024 Meddelelse nr. 15 Indkaldelse til ekstraordinær generalforsamling i Pharma Equity Group A/S Bestyrelsen indkalder hermed til en ekstraordinær generalforsamling i Pharma Equity Group A/S ("PEG" eller "Selskabet") den: 3. juni 2024, kl. 15:30 på adressen Wihlborgs Kantiner Slotsmarken 15 2970 Hørsholm Dagsordenen for den ekstraordinære generalforsamling er følgende: Forslag om at nedsætte Selskabets aktiekapitalBemyndigelse til dirigenten Punkt 1 – Forslag om at nedsætte Selskabets aktiekapital Bestyrelsen foreslår, at Selskabets aktiekapital nedsættes med nominelt DKK 920.667.494,7 fra nominelt DKK 1.022.963.883,00 til nominelt DKK 102.296.388,3. Kapitalnedsættelsen vil ikke påvirke antallet af aktier eller stemmerettigheder i Selskabet og vil derfor heller ikke påvirke den enkelte aktionærs antal aktier eller stemmerettigheder. Kapitalnedsættelsen vil ske ved henlæggelse til en særlig reserve i medfør af selskabslovens § 188, stk. 1, nr. 3. Kapitalnedsættelsen foretages til

Ekstraordinær Generalforsamling8.5.2024 10:16:14 CEST | pressemeddelelse

I henhold til Konsortialaftalen § 7 stk. 2 indkaldes hermed til ekstraordinær Generalforsamling i Øresundsbro Konsortiet I/S fredag den 10. maj 2024. Dagsorden er som følger: 1. Valg af dirigent samt valg af referent og fremlæggelse af liste over stemmeberettigede. 2. Valg af bestyrelsesmedlem. I henhold til Konsortialaftalen § 8, 2. udpeges bestyrelsen af ejerne og skal bestå af 4 medlemmer fra henholdsvis dansk og svensk side. Fra dansk side indstilles Karen Hækkerup som nyt bestyrelsesmedlem. 3. Eventuelt Generalforsamlingen afholdes per capsulam.