Dette var forbrukernes kundefavoritter i 2022
Bytt.no har de siste årene publisert årets kundefavoritter basert på omtaler og erfaringer fra norske forbrukere, og nok en gang var det rekordmange omtaler å ta hensyn til.
Totalt 16 000 verifiserte brukeromtaler fordelt på hundrevis av selskaper ble publisert på Bytt.no i 2022.
Av disse var det 12 selskaper som utmerket seg spesielt gjennom året. Dette er selskaper som mottok mer enn hundre omtaler, og samtidig holdt et gjennomsnitt på minimum 4 av 5 stjerner.
Årets kundefavoritter:
- Gudbrandsdal Energi
- TF Bank
- Phonero
- Talkmore Strøm
- Talkmore Mobil
- Happybytes
- Fremtind
- Bulder Bank
- Hedvig Forsikring
- Release
- Ibis forsikring
- Elekt
Se årets kundefavoritter på Bytt.no
Omtaler har blitt viktigere
Med årlige besøkstall på godt over 2 millioner har Bytt.no blitt en viktig plattform for å lese hva andre mener om norske selskaper.
– Bytt.no har som mål å gi forbrukere det beste grunnlaget for å sammenligne selskaper, og omtaler har alltid vært ryggraden i Bytt.no. Det er det som skiller oss fra andre aktører, sier daglig leder Daniel August Fritzman.
– Pris er ikke alt, og vi vet at mange bedrifter legger ned mye arbeid for å ha den beste kundeservicen eller rådgivningen. Omtalene hjelper oss synliggjøre dette, og hva de ulike selskapene er gode eller dårlige på, sier han.
Han sier at de siste årene har omtaler og erfaringer blitt en viktigere del av forbrukerhverdagen for folk flest, enten det gjelder valg av film, hotell eller strømleverandør.
– Vi ser at forbrukerne stadig blir mer og mer bevisste på at det er mer til en strømleverandør, bank eller et forsikringsselskap enn prisen man betaler, og at det er viktig å hensynta andres erfaringer før man velger å bytte, sier Fritzman.
Slik foretas kåringen på Bytt.no
Kåringen på Bytt.no foretas ikke av ansatte i Bytt.no, men av brukerne som legger igjen sine erfaringer og kundeopplevelser med de ulike selskapene.
– Kåringene på Bytt.no er utelukkende basert på tilbakemeldinger fra norske forbrukere, kan Fritzman fortelle.
– Vi setter naturligvis enkelte kriterier som kåringen faller inn under for å ha nok datagrunnlag for å kunne kåre vinnerne som har de mest fornøyde kundene, fortsetter han.
Kriteriene for å bli en Kundefavoritt på Bytt.no er:
- Selskapet hadde en gjennomsnittlig totalvurdering på minimum 4 av 5 stjerner ved årsskiftet.
- Selskapet mottok minst 100 nye brukeromtaler på Bytt.no i løpet av 2022
For ordens skyld nevner vi at alle omtalene på Bytt.no gjennomgår streng kvalitetssikring. Vi tar kvalitetssikring på alvor. Les mer hvordan vi kvalitetssikrer omtalene på Bytt.no.
Nøkkelord
Kontakter
Daniel August FritzmanDaglig lederBytt.no
Tel:+47 91927515daniel@bytt.noBilder
Lenker
Om Bytt.no
Bytt.no er Norges største sammenligningstjeneste for produkter og tjenester innen personlig økonomi. Årlig besøker flere millioner Bytt.no for å lese omtaler og erfaringer fra norske kunder før de bytter eller velger et nytt selskap.
Følg pressemeldinger fra Bytt.no
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Bytt.no på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Bytt.no
– Enorme forskjeller på boliglån17.10.2024 10:17:21 CEST | Pressemelding
En ny undersøkelse fra Bytt.no viser at det er betydelige forskjeller mellom bankene når det gjelder boliglånsrentene. Resultatene viser at mange kan spare flere titalls tusen på å bytte til en billigere bank
Dette var norske forbrukeres kundefavoritter i 20231.2.2024 08:00:00 CET | Pressemelding
Bytt.no mottok rekordmange omtaler fra norske forbrukere i 2023. Dette er selskapene som kundene er mest fornøyde med.
Nå må du følge med på strømavtalen din30.11.2023 10:38:35 CET | Pressemelding
Den siste måneden har det vært en stor økning i antall strømbytter. Bytt.no kommer med noen råd til deg som vurderer å bytte strømavtale.
Prisen av latskap: 35 000 kr i året13.11.2023 09:05:33 CET | Pressemelding
En gjennomgang Bytt.no har gjort av forskjellige avtaler viser at det er enorme prisforskjeller fra de billigste til de dyreste.
Prisveksten rammer personlig økonomi25.9.2023 09:08:06 CEST | Pressemelding
Norske forbrukere står overfor økte kostnader i strøm, bredbånd, mobilabonnement, boliglån og forsikring
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom