
The Kid LAROI kommer til Fortnite

«The Kid LAROI’s Wild Dreams» lanseres midnatt norsk tid fredag 27. januar og vil være tilgjengelig å spille i tre måneder. The Kid LAROIs nye singel «Love Again» slippes natt til fredag 27. januar.
Ta en sniktitt her!
I Norge har The Kid LAROI hatt stor suksess med blant annet singlene «WITHOUT YOU» og den globale megahitten «Stay» ft. Justin Bieber, som lå hele 22 uker som #1 på Topplista og har streamet til 4x platina. I fjor hadde 19-åringen sin første konsert i Norge da han headlinet Stavernfestivalen.
Om «The Kid LAROI’s Wild Dreams»:
I denne interaktive opplevelsen kan spillere gjøre oppdrag i cyber-byen Laroitown, før man til slutt ender opp på en fullstappet LAROI-konsert, der man får høre fanfavoritter og ny musikk. Etter opptredenen kan spillerne bli med LAROI på en Afterparty-opplevelse, hvor «Wild Dreams» spilles på repeat og man får et innblikk i livet til LAROI – både på turné og ellers.
Under begge opplevelsene, kan spillere fullføre «The Kid LAROI’s Wild Dreams»-oppdrag for XP og spesielle LAROI-gjenstander, inkludert «Love Again» og «Thousand Miles»-lobbymusikk, LAROI & The Rogue loading-skjerm og LAROI Was Here- og LAROI’s Tag-sprayer. «The Kid LAROI’s Wild Dreams Quests» er live fra 27. januar 00:00 til 3. februar 00:00. Både «The Kid LAROI’s Wild Dreams» og Afterparty-opplevelsen er laget av Epic Games, sammen med Alliance Studios, Team Atomic og TheBoyDilly og er tilgjengelig fra 27. januar 00:00 til 27. april 00:00.
Nøkkelord
Kontakter
Cecilie Moberg Brinchmann-HansenPromotion Manager, International Repertoire
Tel:477 47 658cecilie.moberg@sonymusic.comBilder

Om Sony Music Norway
Vi er Norges ledende plateselskap, og representerer et bredt spekter av aktive internasjonale og norske artister, i tillegg til en omfattende katalog av stor musikkhistorisk betydning, kvalitet og innflytelse.
I Sony Music Entertainment Norway respekterer og beundrer vi våre artister og vi er stolte av å kunne representere og støtte deres visjoner og kreative tiltak. Vi er 40 ansatte som medvirker til å skape et vekstgrunnlag som fremmer musikkens utvikling og som skaper det gode arbeidsmiljøet som kjennetegner oss som virksomhet.
Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, Madcon, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Jesper Jenset, Khalid, Rat City, Calvin Harris, Stina Talling, Miley Cyrus, HAYES, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, Morgan Sulele, Ina Wroldsen, Hkeem, P!nk, Lars Vaular, Bruce Springsteen m.fl.
Følg pressemeldinger fra Sony Music Norway
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Sony Music Norway
Maria Mena prøver igjen, i morgen24.4.2023 07:21:00 CEST | Pressemelding
Fredag 28. april slipper Maria Mena "Try Again Tomorrow", en låt om hvor viktig det er å ta hensyn til seg selv når man trenger en pause fra verden. Med seg på låten har hun Darling West.
Foo Fighters er tilbake med nytt album19.4.2023 16:30:00 CEST | Pressemelding
Etter et år med enorme tap, selvransakelse og bittersøte minner, er Foo Fighters tilbake med albumet But Here We Are, ute 2. juni via Roswell Records/RCA Records. Første singelen «Rescued» er tilgjengelig i dag.
Siste kveld med Sandra og Stian!19.4.2023 07:09:00 CEST | Pressemelding
Sandra Lyng har fått med seg Staysman som feature på «Siste kveld»; låta 15-år gamle Sandra hadde danset til etter å ha sneket seg ut av vinduet og haiket til fest i en Volvo 240. Tilgjengelig fra 21. april.
Livsbejaende jubelpop fra Ida Jenshus18.4.2023 07:02:00 CEST | Pressemelding
Ida Jenshus er endelig tilbake i sin musikalske hverdag når hun slipper den oppløftende singelen "Only Kindness Matters" fredag 21. april
Peder Elias vinner Spellemann for Årets Internasjonale Suksess16.4.2023 09:30:00 CEST | Pressemelding
26 år gamle Peder Elias Eriksrud Kjørholt fra Trondheim vant i går Spellemannprisen for Årets Internasjonale Suksess basert på et gjennombrudd som hittil har resultert i over en halv milliard streams; priser, troféer, utsolgte konserter, singler og album på hitlistene i Sør-Korea og andre deler av Asia.