Anmodning om suspension i enkelte afdelinger under Investeringsforeningen Danske Invest

Nasdaq Copenhagen
Nikolaj Plads 6

Parallelvej 17
2800 Kgs. Lyngby
Telefax 33 15 71 71
www.danskeinvest.dk

Anmodning om suspension i enkelte afdelingerunder Investeringsforeningen Danske Invest

Grundet lokale børslukkedage i de underliggende markeder anmodes om suspension i enkelte afdelinger under Investeringsforeningen Danske Invest den 2. januar 2023. Herudover anmodes om suspension for Japan, klasse DKK d den 2. januar og 3. januar 2023.

De berørte afdelinger vises i skemaet nedenfor.

Investeringsforeningen Danske Invest:

Afdeling/andelsklasseISIN-kode OMX IdentifikationLukkedage
Europa Small Cap - Akkumulerende, klasse DKKDK0060640191DKIEUSCADKK2. januar
Europa Small Cap, klasse DKK dDK0060046019DKIEUSC2. januar
Fjernøsten Indeks, klasse DKK dDK0010207141DKIFJIX2. januar
Fjernøsten, klasse DKK dDK0015966758DKIFJE2. januar
Japan, klasse DKK dDK0015971675DKIJAP2. og 3. januar
Kina, klasse DKK dDK0010295336DKIKI2. januar
Nye Markeder - Akkumulerende, klasse DKKDK0060042026DKINMAKK2. januar
Nye Markeder, klasse DKK dDK0015710602DKINYM2. januar

DANSKE INVEST
MANAGEMENT A/S

Tina Hjorth Hetting

Head of Fund Products

For at se dette indhold fra www.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.
For at se dette indhold fra ml-eu.globenewswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Information om GlobeNewswire by notified

Følg pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Flere pressemeddelelser fra GlobeNewswire by notified

Suspension af udvalgte afdelinger i Værdipapirfonden Sparinvest fortsætter den 7. maj 20247.5.2024 09:44:09 CEST | pressemeddelelse