Premiedryss for GK i Content Marketing Awards

GK tok storeslem i finalen i Content Marketing Awards (CMA) torsdag 1. desember. Selskapet ble det mestvinnende norske byrået for sjette år på rad i det som omtales som verdensmesterskapet i innholdsmarkedsføring.
Flest priser vant GK for kampanjen «Stories of Succession» for Yara, som mottok tre gull og ett sølv. Byrået vant også to gull for kampanjen «Alle hadde hatt godt av en revisor iblant» for Revisorforeningen og sølv og bronse for kampanjen «O Helga Natt» for Den norske kirke.
GK fikk til sammen 10 priser og 18 nominasjoner fordelt på 8 jobber.
– Yara-kampanjen er GK på sitt beste, i skjæringspunktet mellom markeds- og samfunnskommunikasjon. Det er klart det er moro når det premieres, sier Ole Henrik Stubberud, kreativ leder for GK og art director for kampanjen.
– Samspillet med Yara har vært nært og givende. I dokumentariske portretter av bondefamilier skildrer kampanjen bønders bekymringen for om neste generasjon kan overta gården. Det er sterke, ekte historier, og veldig hyggelig med premiering, sier kundeansvarlig for Yara og partner i GK, Margrethe Geelmuyden.
GK har det siste året fått nye eiere, ny ledelse og nye lokaler. Selskapet har ansatt flere både på kreatør- og rådgiversiden.
Disse GK-jobbene vant priser i CMA:
- Gull for beste bruk av videoserie: «Stories of Succession» for Yara
- Gull for beste bruk av trykk: «Alle hadde hatt godt av en revisor iblant» for Revisorforeningen
- Gull for beste bruk av data og innsikt: «Stories of Succession» for Yara
- Gull for beste bildebruk: «Alle hadde hatt godt av en revisor iblant» for Revisorforeningen
- Gull for beste B2B-kampanje: «Stories of Succession» for Yara
- Sølv for beste bruk av enkeltvideo: «O Helga Natt 2021» for Den norske kirke
- Sølv for beste innholdskampanje: «Stories of Succession» for Yara
- Sølv for beste bilkampanje: «Idretten tilhører alle» for Opel/Bertel O. Steen
- Bronse for beste bruk av trykk: «Kvinner bare syter» for Nimo-klinikken
- Bronse for beste medlemskap: «O Helga Natt 2021» for Den norske kirke
Nøkkelord
Kontakter
Margrethe GeelmuydenPartner
Tel:+47 93217133margrethe.geelmuyden@gknordic.comOle Henrik StubberudKreativ leder
Tel:+47 932 19 747ole.stubberud@gknordic.comBilder


Lenker
Om Geelmuyden Kiese
Geelmuyden Kiese er et skandinavisk samfunnsbyrå. Vi arbeider med kunder i bransjer der myndighetene har sterk regulatorisk interesse, eller der kundene selv har sterk interesse i samfunnet. Våre 130 ansatte jobber ved kontorer i Oslo, København og Stockholm.
Følg pressemeldinger fra Geelmuyden Kiese
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Geelmuyden Kiese på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Geelmuyden Kiese
Geelmuyden Kiese med gull i SABRE Awards4.4.2025 15:14:52 CEST | Pressemelding
På onsdag samlet den internasjonale PR- og kommunikasjonsbransjen seg for SABRE Awards i London. Og for en festaften det ble, med gull til Yara-arbeidet «Soil Poetry».
Geelmuyden Kiese styrker energisatsingen i Oslo og Norden: Jürgen Tzschoppe fra Statkraft blir assosiert partner19.3.2025 10:24:54 CET | Pressemelding
Geelmuyden Kiese styrker sin satsing på energi i Norge, Norden og Europa. 1. april starter Jürgen Tzschoppe som assosiert partner. Han bringer med seg omfattende erfaring og et bredt nettverk innen energisektoren, både nasjonalt og internasjonalt, blant annet gjennom en rekke ledende stillinger i sine 22 år i Statkraft.
Mathias Fløtaker blir talentsjef i Geelmuyden Kiese18.3.2025 09:22:14 CET | Pressemelding
Oslo, 18. mars 2025 – Geelmuyden Kiese styrker sitt arbeid med talentutvikling og har utnevnt Mathias Fløtaker (30) til talentsjef. Han jobber til daglig som seniorrådgiver, og tiltrer nå en nyopprettet stilling med ansvar for å tiltrekke, utvikle og beholde talent i selskapet.
Den globale techkonferansen «South Summit» kommer til Oslo: «Onsdag på Trekanten» - Onsdag 19. mars kl. 17.30 – 20.0011.3.2025 09:59:55 CET | Pressemelding
11. mars 2025 – «South Summit» er en global tech og start-up konferanse som finner sted i Madrid årlig. Med nesten 50 000 deltakere, fra over 130 land og over 17 milliarder dollar investert som følge av konferansen, er South Summit en av de viktigste konferansene for å bringe det globale scale up økosystemet sammen.
Gull i in2 SABRE og fire nominasjoner i SABRE Awards10.3.2025 09:48:01 CET | Pressemelding
10. mars 2025 – I forrige uke slapp PRovoke Media vinnere av in2 SABRE Awards og nominasjonene til SABRE Awards. Geelmuyden Kiese markerer seg sterkt med gull og to Certificates of Excellence, og fire arbeider på shortlist.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom