Hearts On The Run med et oppløftende budskap!

Denne høsten markerte begynnelsen for dette megaprosjektet, hvor den anonyme produsenten Hearts On The Run er i gang med å gi ut én ny låt hver uke i et helt år. Dette skal resultere i totalt 52 sanger og 4 album! Den mystiske figuren har et eneste mål om å skape musikk og innhold som samler folk verden rundt.

I oktober avsluttet den gåtefulle produsenten sitt første kapittel med utgivelsen av albumet "HELLO", som inneholdt alle tidligere utgitte låter. Nå følger Hearts On The Run opp med det sterke nye bidraget “Live Today”. En oppløftende låt om å leve i nuet og ikke ta alle de små øyeblikkene for gitt.

Hearts On The Run eksperimenterer med forskjellige typer dansemusikk, og kombinerer både elektroniske og organiske elementer, noe som gir fansen et bredt spekter av musikk for enhver stemning og anledning. Artisten bak prosjektet har med sin ekte identitet allerede blitt streamet over 500 millioner ganger, og markerer med dette starten på et nytt, ambisiøst og uhemmet prosjekt med full kreativ frihet.

Universal Music AS er verdens, og Norges, største musikkselskap og representerer blant annet artister som Astrid S, The Weeknd, TIX, Ramón, Post Malone, Ariana Grande, Dagny, Ruben, Shawn Mendes, The Beatles, Odd Nordstoga, Drake, Imagine Dragons, The Rolling Stones m.fl.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Universal Music Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Ny musikk fra Astrid S, Kings of Leon, Selena Gomez og Norah Jones.23.2.2024 11:26:42 CET | Pressemelding

Astrid S slipper sin nye singel "First To Go" – ute 23. februar! Kings Of Leon har annonserer sitt niende studioalbum Can We Please Have Fun, ute 10. mai. Fokussingelen "Mustang" er allerede ute og har fått en musikkvideo som setter tonen for det kommende prosjektet. Albumet er spilt inn hos Dark Horse studio i Nashville og er produsert av deres nye samarbeidspartner, Kid Harpoon. Det Grammy-vinnende rockebandet har også annonsert sin kommende turné i USA og avslører at de internasjonale datoene snart vil bli tilgjenglige. Norah Jones har delt sin nyeste låt "Staring At The Wall", det andre sporet som har blitt sluppet fra kommende album Visions, ute 8. mars. Låten har fått en tilhørende musikkvideo som er regissert av Jones og Kyle Paas, som viser klipp fra studioet og hennes håndskrevne tekst. I likhet med singelen "Running", som hun slapp i januar, er låten et samarbeid med produsenten og multi-intrumentalisten Leon Michels. “This is one of my favorites”, sier Jones om den nye låten

Astrid S slipper sin nye singel First To Go – ute 23. februar!22.2.2024 13:14:41 CET | Pressemelding

Hør låten her fra kl. 00.01: https://AstridS.lnk.to/FirstToGo Astrid S følger opp «Two Hands» med en splitter ny låt. First To Go er en frigjørende sang som handler om overgangen fra tenårene til midten av tjueårene. Astrid S er endelig i førersetet, og ser alt mye klarere: «Siden jeg debuterte som artist da jeg var 16 år, har ulike folk prøvd å fortelle meg hva jeg skal gjøre og hvem jeg skal være. Den handler om den frigjørende erkjennelsen da jeg innså jeg ikke er avhengig av noen andre, og hvor befriende det er å la noen gå videre. Og det beste av alt: I'M NOT MAD, I'M THE HAPPIEST I'VE EVER BEEN!» - Astrid S Hold hendene på rattet og gjør deg klar for en joyride! Mer om Two Hands, First To Go og kommende musikk: Tekstmessig har Astrid funnet ny energi i låtskrivingen og er mer leken enn noensinne. Bilmetaforene florerer og vi cruiser rundt til historier om forelskelse, frihetsfølelse, hjertesorg, begjær og vennskap som tar slutt. Vi stopper innom bensinstasjonen for litt casual li