Laserwash blir Bildusjen

- Vi har brukt mye tid på å forstå hva som er viktig for kunden og hvordan vi kan forme konseptet for å treffe kundebehovene enda bedre. I tillegg har vi doblet antall vaskehaller og vesentlig styrket organisasjonen. Det gir en godfølelse å endelig kunne lansere den nye merkevaren, sier Tommy Haltbrekken, direktør for nye bilholdstjenester i Møller Mobility Group.
Bildusjen – godfølelsen av ren bil med en skånsom, effektiv og rimelig bilvask
Navneendringen til Bildusjen er et ledd i å skape en helhetlig merkevare på tvers av lokasjoner og tydeliggjøre styrkene som har ligget der hele veien – nemlig å tilby en skånsom, effektiv og rimelig bilvask uten fare for riper.
- Spørreundersøkelser og intervjuer med bilvaskere viser at mange vegrer seg for å bruke maskinvask i frykt for skade på lakken. Folk flest vil ha en rask og skånsom bilvask, i trygge, åpne haller. Gjennom den nye merkevaren ønsker vi å få frem at vårt børsteløse konsept dekker deres behov, med null fare for riper og vasketid på kun 3-7 minutter. Og hva er vel mer skånsomt enn en dusj? sier Mattis Strande, markedssjef i Bildusjen.
Over de neste ukene vil alle hallene omprofileres, i tillegg til lansering av ny nettside og oppdatering av appen og øvrige digitale flater.
Nasjonale ambisjoner
Bildusjen har en tydelig ambisjon om å skape en ledende bilvaskkjede i det norske markedet, rettet mot både privat- og bedriftsmarkedet. Lansering av den nye merkevaren er en viktig milepæl på veien, men skal ikke bli en hvilepute.
- Med Bildusjen får vi en tydeligere identitet og en bedre brukeropplevelse, men er på ingen måte ferdige. Vi vil fortløpende se på hvordan vi kan gjøre bilvasken enda enklere for kundene, og ikke minst bli mer tilgjengelige ved etablere oss på mange nye steder rundt om i landet, sier Martin Stenshorne, daglig leder i Bildusjen.
__
Kontakter
Gurli Høeg UlverudKommunikasjonsdirektørMøller Mobility Group
Tel:+47 402 13 811gurli.hoeg.ulverud@moller.noBilder


Lenker
Om Møller Mobility Group
Følg pressemeldinger fra Møller Mobility Group
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Møller Mobility Group på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Møller Mobility Group
Hun er Møller Mobility Groups nye leder i Baltikum3.3.2025 12:01:30 CET | Pressemelding
Izida Gerkena blir ny leder for Møller Mobility Groups virksomhet i Baltikum, når hun 1. april tar over etter Tore Nilsen Breen som Head of Baltic Operations.
Ny kommunikasjonsdirektør i Møller Mobility Group27.2.2025 12:30:19 CET | Pressemelding
Øyvind Rognlien Skovli (41) blir ny direktør for kommunikasjon og samfunnskontakt i Møller Mobility Group. Han kommer fra tilsvarende rolle i Harald A. Møller AS.
Solid resultat i et krevende marked25.2.2025 09:00:00 CET | Pressemelding
Møller Mobility Group leverer et resultat før skatt på 1.266 MNOK i 2024, en reduksjon på 18 prosent fra resultatet på 1.549 MNOK i 2023. Omsetningen er på 39,4 milliarder kroner, en økning på 2 prosent fra i fjor. Resultatgraden ble 3,2 prosent mot 4 prosent fra 2023.
Ny direktør for Volkswagen personbil21.1.2025 11:30:39 CET | Pressemelding
Simona Trombetta blir ny direktør for Volkswagen personbil i Harald A. Møller AS. Trombetta kommer fra Bertel O. Steen AS og rollen som direktør for Kia Bil Norge.
Forventer nybilmarked på 125.000 i 202519.12.2024 13:40:26 CET | Pressemelding
Norges største bilimportør delte i dag sine prognoser for bilmarkedet i 2025, og varslet samtidig at de ikke kommer til å re-introdusere fossile personbiler fra Volkswagen.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom