news aktuell GmbH

PM-International har donert mer enn 1,5 millioner euro til barn

Del
PM-International AG donerer 1.51 millioner euro til hjelpe og utviklingsorganisasjonen World Vision. Selskapet har støttet barn over hele verden i nesten 20 år og er den største bedriftssponsoren for World Vision. Donasjonen vil komme selskapets 4000 fadderbarn rundt om i verden til gode i året som kommer.

(Schengen/Friedrichdorf, Tyskland):  Christoph Hilligen, administrerende direktør i World Vision Germany e.V., er stolt av dette sterke og langvarige partnerskapet: "Vi er takknemlige for at PM-International aktivt har støttet oss i så mange år. Med årets rekorddonasjon vil vi ikke bare kunne påvirke livene til 4000 fadderbarn positivt, men også styrke deres familier og lokalsamfunnet og vi kan hjelpetitusenvis av mennesker."

PM-International's Charity Ambassador Vicki Sorg lovpriset World Vision's engasjement ved overrekkelsen på det tyske hoverkvarteret i Friedrichsdorf: "Med lidenskap og drivkraft hjelper World Vision mennesker over hele verden ved å fordele donasjoner på en bærekraftig måte. Spesielt når man ser på utfordringene det siste året, er det de gjør intet mindre enn imponerende. World Vision er rett ved barnas side, og vi er takknemlige for å bidra til deres arbeid!"

 

Støtter 110 000 mennesker i Kambodsja og Bangladesh

PM-International er den eneste sponsoren av World Vision, som sponser regionale utviklingsprosjekter i sin helhet. Disse langsiktige områdeprogrammene, som varer i ca. 15 år, implementeres i samarbeid med lokalbefolkningen.PM-International er allerede aktiv i India, Peru og Zimbabwe.I 2022 vil selskapet overta sponsingen av ytterligere to regionale utviklingsprosjekter i Kambodsja og Bangladesh. PM-International støtter disse utviklingsprosjektene ved å sponse mer enn 1000 barn. Utviklingstiltak på stedet vil fokusere på tilgang til drikkevann, sanitæranlegg og hygiene, samt ernæringsopplæring. Omtrent 110 000 av lokalbefolkningen vil dra nytte av disse programmene.

Perspektiv: 10 000 sponsede barn

I løpet av de siste to årene har PM-International donert totalt over 4,6 millioner euro til veldedighet. For hvert FitLine-produktsom kjøpes, donerer PM-International "an hour of life" til barn. Etter hvert som selskapet vokser, øker også antall fadderbarn. Familiebedriften har satt seg som mål å øke det totale antallet fadderbarn til 10.000.– Vi ønsker å dele vår suksess på en ansvarlig måte, og med et stort mål i tankene. Hvert år gir vi tusenvis av barn muligheten til å bli å gjøre en forskjell i samfunnet sitt. Dette er mulig på grunn av støtte fra alle våre distribusjonspartnere og kunder over hele verden. Jeg er utrolig takknemlig for deres støtte, sier Vicki Sorg.

Om PM-International AG: PM-International AG er Europas største direktesalg innen helse, velvære og skjønnhet, basert i Schengen, Luxembourg.

PM-International AG ble grunnlagt i 1993 og utvikler og markedsfører førsteklasses ernæringstilskudd og hudpleie av høy kvalitet gjennom sitt eget merke FitLine®- hvorav mange har en patentert teknologi. Næringstransportkonseptet (NTC®) representerer selskapets kjernekompetanse: det leverer næringsstoffene nøyaktig når de trengs og hvor de trengs – til cellenivå, fra innsiden og ut. For å garantere en kontinuerlig høy produktkvalitet, blir produktene regelmessig og uavhengig testet av TÜV SÜD ELAB. Sluttkunder kan finne informasjon om analysen direkte på TÜV SÜD ELAB sin nettside ved å skanne QR-koden på produktemballasjen. Ingen andre konkurrenter tilbyr dette nivået av åpenhet.

Mer enn 700 millioner FitLine® produkter er solgt over hele verden. Godt over 1000 toppidrettsutøvere fra mer enn 60 disipliner og 30 nasjoner stoler på FitLine ernæringstilskudd og FitLine er offisiell leverandør til en rekke idrettsforeninger og landslag. Innenfor rammen av et unikt sportsmarkedsføringskonsept er det samarbeid med de tyske, østerrikske, polske og kanadiske skiforeningene (DSV, ÖSV, PZN, ACA), det tyske ishockeyforbundet (DEB), Føderasjonen av tyske syklister (BDR), det tyske friidrettsforbundet (DLV), det sveitsiske forbundet (inkludert bobsleigh), det sveitsiske håndballforbundet (SHV) og flere.


Ytterligere informasjon finner du på : www.pm-international.com

Kontakter

Bilder

Om news aktuell GmbH

news aktuell GmbH
news aktuell GmbH
Mittelweg 144
20148 Hamburg

+49 (0)40 4113-32589http://www.newsaktuell.de

news aktuell, a subsidiary of the Deutsche Presse-Agentur (dpa), provides companies, institutions and associations with effective access to both the media and consumers and supports the organizations in telling their stories easily and successfully. Utilizing the digital tools “ots” and “zimpel” PR content reaches all media formats, including classic print titles, wide-reach online portals or social networks. In addition, news aktuell publishes all of its clients' PR content on www.presseportal.de, one of Germany's widest-reaching PR portals. Thus, all relevant multipliers are reached worldwide, ranging from editors and digital influencers to specialist bloggers and interested consumers. Communications specialists from all over Germany rely on the expertise of the dpa subsidiary. news aktuell has been on the market since 1989 and employs over 135 people. The company is based in Hamburg. Further locations include Berlin, Frankfurt and Munich.

Følg pressemeldinger fra news aktuell GmbH

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra news aktuell GmbH på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra news aktuell GmbH

Gerhard Burits takes on new role at the ELATEC Group / RFID specialist ELATEC: New management duo with many years of experience23.7.2024 09:00:00 CEST | Press release

Munich, July 23, 2024 – Gerhard Burits expands his responsibilities and assumes the role of CEO of the ELATEC Group. Thanks to his in-depth knowledge of the company structure and his strategic foresight, he is ideally qualified to reinforce ELATEC’s position as an innovation leader in global competition. The management board will have joint leaders at the helm: Also on board is Paul Massey, who, as CEO of ELATEC Inc., is now also taking on the role of COO of the ELATEC Group and contributing his international expertise to a greater extent. Gerhard Burits, who joined the company in June 2020 as Chief Financial Officer (CFO), has been appointed Chief Executive Officer (CEO) of ELATEC GmbH. Over the past four years, he has made a significant contribution as CFO to financial stability and international growth, positioning ELATEC excellently with his strategic expertise. As CEO, he is now determined to reinforce the ELATEC Group’s technological lead, strengthen its presence on the global ma

Grünenthal acquires US-company Valinor Pharma and becomes global owner of Movantik®22.7.2024 10:05:22 CEST | Press release

Grünenthal acquires the pharmaceutical company Valinor Pharma, further strengthening Grünenthal’s footprint in the United States. With the acquisition, Grünenthal becomes the global owner of Movantik® / Moventig® (naloxegol). Since 2017, Grünenthal has invested more than €2 billion in successful M&A transactions, significantly strengthening its profitability. Aachen, Germany, 22 July 2024 – Grünenthal today announced the acquisition of US-based Valinor Pharma, LLC (“Valinor”) and its product Movantik® (naloxegol), with a total deal value of approx. $250 million inclusive of all royalty obligations. Grünenthal will finance the transaction using available liquidity. Movantik® is indicated for the oral treatment of opioid-induced constipation (OIC) in adult patients with chronic non-cancer pain. The transaction further expands Grünenthal’s portfolio of established medicines and adds to the company’s growing U.S. business. Gross sales from Movantik® in the United States reached over $200 m

FitLine becomes Official Partner of the ATP Tour18.7.2024 09:05:20 CEST | Press release

(London/Schengen, July 18th, 2024) FitLine is proud to announce a new multi-year partnership with the world’s top-tier men’s tennis tour. The athletes will benefit from the FitLine products, with the brand being the new Official Sports Nutrition Partner and Official Energy Bar Partner of the ATP Tour. The ATP Tour chose FitLine as its new Official Partner due to the shared commitment to supporting athletic performance and clean sport, both for professional and recreational athletes alike. “We’re delighted to welcome Fitline to the ATP Tour’s partner roster. The synergies between our brands are evident, with both organisations dedicated to optimising athletic performance”, said Massimo Calvelli, ATP CEO. “This partnership reflects the ATP Tour's appeal to global partners and our strength in engaging fans digitally.” FitLine’s premium products are developed and distributed exclusively by PM-International. CEO, Rolf Sorg, added, “Through our partnership with the ATP Tour, we are proud tha

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye