Landkreditt pusser opp profilen med Good Morning Naug

Etter en mindre byråkonkurranse, har Landkreditt-konsernet valgt Good Morning Naug som samarbeidspartner. Oppgaven byrået skal gi seg i kast med, er en re-design av Landkreditts profil og digitale flater.
– Tiden er moden for en solid gjennomgang. Vi ønsker å bygge noe som er smidigere, tydeligere og mer moderne med større lekerom. Det kommer til å bli meget bra for hele konsernet, kundene og potensielle nye kunder, sier Digital- og markedssjef i Landkreditt-konsernet, Petter Remen Hanssen.
Har tro på et betydelig løft
Bredden i kompetanse og tilnærmingen til oppgaven er blant årsakene til at valget falt på Good Morning Naug.
– Det var et ekstremt bra nivå i gjennomgangene. Det var ikke lett, men Good Morning Naug viser en god bredde i byrået og de har oppdatert seg med ny kompetanse siste årene som er spennende. Det de delte av konsept, idéer og tanker underveis ga et svært godt inntrykk. Vi opplever å ha funnet et byrå som forstår oss, og som vi har tro på vil å løfte vår visuelle identitet betydelig og bidra til bedre kundeopplevelser, sier Remen Hanssen.
Landkreditt er et finanskonsern som i dag tilbyr produkter innen bank, fond, forsikring og eiendomsmegling. Kundene befinner seg i både person- og næringslivsmarkedet, hvor landbruk utgjør hovedtyngden.
Daglig leder i Good Morning Naug Eldar Skylstad er strålende fornøyd med sin nye samarbeidspartner.
– Det å starte samarbeidet med Landkreditt er en herlig avslutning på et fantastisk halvår for oss. Petter og gjengen i Landkreditt er tydelige og viser et sterkt engasjement, så dette blir et bra samarbeid. Også de er jo ikke en hvilken som helst oppdragsgiver heller. De har en bredde med flere selskaper og kundegrupper, og er veldig solid drevet. Og som et samvirkeforetak, eid av norske bønder, spiller de en viktig rolle i endringsreisen til norsk landbruk. Det gjør det ekstra meningsfylt å jobbe med.
Satser på et langsiktig samarbeid
Selv om samarbeidet i første omgang handler om re-design, har det potensial til å bli av en mer langsiktig karakter, ifølge Remen Hanssen.
– Good Morning Naug viser god forståelse for vår merkevare og de problemstillinger vi har behov for å løse, og vi ser at de også på lengre sikt vil kunne være en god partner for oss. Denne muligheten vil vi utforske, sier han.
Selskapene er så smått i gang med å diskutere strukturen for samarbeidet, før det sjøsettes mer konkret på den andre siden av sommeren.
Kontakter
Petter Remen Hanssen
Digital- og markedssjef i Landkreditt
+4798088334 / Petter.hanssen@landkreditt.no
Line Sollie Karlsen
Kommunikasjonsrådgiver i Landkreditt
+4792491750 / line.sollie.karlsen@landkreditt.no
Bilder

Om Landkreditt
Landkreditt er et solid, mellomstort norsk finanskonsern, som tilbyr de produktene du trenger innen bank, fond, forsikring og eiendomsmegling. Kundene våre befinner seg i både person- og næringslivsmarkedet, hvor landbruk utgjør hovedtyngden.
Følg pressemeldinger fra Landkreditt
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Landkreditt på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Landkreditt
Mer optimisme blant bøndene20.5.2025 08:30:00 CEST | Pressemelding
Et flertall blant bøndene råder gjerne ungdom til å satse på landbruk som yrkesvalg, viser nye tall. Dermed har stemningen snudd fra negativ til positiv siden forrige måling.
Bare tre av ti har kunnskap om dette7.5.2025 08:30:00 CEST | Pressemelding
Nordmenn flest vet ikke hva som må til for at boligen deres skal score høyt på skalaen for energimerking, viser ny undersøkelse. Vil bli stadig viktigere, mener eksperter.
Kutter renten på landbrukslån9.4.2025 08:30:00 CEST | Pressemelding
Landkreditt Bank setter i dag ned rentene på lån. Størst rentenedgang får driftskreditten, med inntil 0,5 prosentpoeng.
Landkreditt kutter rentene9.4.2025 08:30:00 CEST | Pressemelding
Landkreditt Bank setter ned rentene på både boliglån og landbrukslån. Boliglån reduseres med inntil 0,3 prosentpoeng. Samtidig får innskuddsrentene stå i fred.
Bruker lite tid på store pengevalg24.3.2025 08:00:00 CET | Pressemelding
Nordmenn bruker svært lite tid på å oppdatere seg om egen privatøkonomi, viser ny undersøkelse. Men de fleste har en klar mening om hva de ville brukt en ekstra million til.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom